  • 1. Data: 2002-03-14 20:36:04
    Temat: prawo do mieszkania
    Od: "wojtek" <w...@w...edu.pl>

    Jestem nauczycielem i pracuję w Szkole. W związku z tym dostałem mieszkanie
    nauczycielskie. W umowie najmu czas umowy określony jest "do zerwania
    stosunku pracy". Najprawdopodobniej przestanę tam pracować. W tej sytuacji
    oczywiste jest, że stosunek pracy zostanie zerwany, więc umowa także.
    Istnieje jednak fakt przemawiający na moją korzyść, a mianowicie jestem tam
    zameldowany na stałe.
    Czy na podstawie tego mogę starać się o dalsze użytkowanie tego lokalu?

  • 2. Data: 2002-03-14 22:32:46
    Temat: Re: prawo do mieszkania
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 14 Mar 2002, wojtek wrote:

    > Istnieje jednak fakt przemawiający na moją korzyść, a mianowicie jestem tam
    > zameldowany na stałe.

    To żadna korzyść.

    > Czy na podstawie tego mogę starać się o dalsze użytkowanie tego lokalu?

    Zameldowania? Nigdy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-15 12:02:58
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > To żadna korzyść.

    > Zameldowania? Nigdy.
    >

    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    Tym razem (co dziwne) zgadzam się z Gwidonem. Zameldowanie potwierdza
    jedynie pewien stan faktyczny i nie rodzi jakichkolwiek praw czy obowiązków.
    Inaczej mówiąc to z istnienie pewnych praw wynika fakt zameldowania, a nie z
    faktu zameldowania prawa....