  • 1. Data: 2002-03-14 19:02:33
    Temat: Prawo do zwrotu pieniedzy ?
    Od: "chwiejo" <c...@t...pl>

    Witam
    Od razu przejde do konkretow zeby bylo jasno i szybko. Oddalem dysk do
    serwisu bo mial "bad sectory" Czy w przypadku kiedy serwis albo producent
    zaoferuje mi nowy dysk ale inny model niz ten uszkodzony (juz nie
    produkowany) nawet o wiekszej pojemnosci, to czy musze go przyjac czy moge
    zadac zwrotu pieniedzy? Bo gdy zechca mi zwrocic identyczny dysk to raczej
    nie bede mial wyboru. Czy mam racje ?
    Prosze tylko o powazne odpowiedzi i z gory dziekuje
    Michal

  • 2. Data: 2002-03-14 22:30:45
    Temat: Re: Prawo do zwrotu pieniedzy ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 14 Mar 2002, chwiejo wrote:

> [...]
    > zaoferuje mi nowy dysk ale inny model niz ten uszkodzony (juz nie
    > produkowany) nawet o wiekszej pojemnosci, to czy musze go przyjac czy moge

    Musisz go przyjąć - gwarancja nie przewiduje odstąpienia od umowy. Inna
    sprawa że możesz uparcie żądać takiego samego modelu, a termin gwarancji
    nie będzie biegł.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)