81. Data: 2004-09-09 11:38:09
Temat:Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
Od:krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R. wrote:

> nie zmienia faktu ze mogl sam kupic za pieniadze ktore sam zarobil.

Jeśli nie ma rozłączności majątkowej, to pieniądze, które zarobił, nie są
JEGO, tylko WSPÓLNE. Mieszkanie za nie nabyte, też jest wspólne, w takim
razie. Możesz się z tym nie zgadzać, ale taka jest prawda.

krys

82. Data: 2004-09-09 11:40:30
Od:krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Richat wrote:

> facet to se wlasnie tylko auto moze kupic jakie chce, a i to nie zawsze

No, i to pod warunkiem, że będzie białe;-)

krys

83. Data: 2004-09-09 11:43:56
Od:krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czapla wrote:

Ale ten pewnie świetnie tańczył - dla polskich kobiet to
> zazwyczaj czynnik decydujący przy wyborze męża.

Coś Ty, mojemu słoń na ucho nadepnął, za to ma śliczne zęby.

krys

84. Data: 2004-09-09 11:45:34
Od:krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R. wrote:

> ten swietnie tanczyl a reszta ( 4ej inni z krtorymi rownolegle byla)
> mieli inne "zalety", 1.mesia ze skorami,
> 2.komorke, 3.kurtke skurzana, 4. pelny portfel,
>
> i nawet nie nazywaja tego po imieniu (zwykle kurwienie sie)

Przegiąłeś, i to mocno.

--
nie pozdrawiam
krys

85. Data: 2004-09-09 12:48:49
Od:"Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, mnic dodać, nic ująć. Teraz będziemy sobie życie układać pod
> telenowele, najlepiej brazylijskie.

nie. gdyby mnie zdradzila tez bym poszedl i znalzl sobie porzadna.
O to tylko mi chodzi.

> Przemek, umiesz czytać? Agati_m napisała, że mieszkanie jest nie do
> wykupienia.
Krys umiem czytac, chcialbym zauwazyc ze nie napisala tego na poczatku.

> --
> pozdrawiam
> krys

ja rowniez
P.

86. Data: 2004-09-09 12:58:58
Od:"idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R."
pl> napisał w wiadomości
> Krys umiem czytac, chcialbym zauwazyc ze nie napisala tego na poczatku.

Napisała to wcześniej, niż Ty pisałeś o wykupowaniu....

Monika

87. Data: 2004-09-09 18:24:01
Od:He(R)Sk <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Sep 2004 16:41:41 +0200, Richat <r...@t...pl>
wrote:

> bo chyba sie kazdy zgodzi, ze kobiety w
> domu robia 90% zakupow !!!!!!!!!

chyba ze mamy na mysli zakupy zywnosci.
pytanie: czy nasza bohaterka wszytsko kupowala
za swoje pieniadze czy za pieniadze mezusia ktory
z nieznanych na,m powodow poszedl w sina dal...

HeSk

* Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
* My personal opinions are just mine.

88. Data: 2004-09-09 18:27:29
Od:He(R)Sk <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Sep 2004 10:20:19 +0200, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> A może właśmnie dlatego powinien płacić, że się nie wymeldował? Bo np.
> Agati_m musi ponosić koszty wody,windy, wywozu śmieci, które czasami bywają
> liczone od ilości osób zameldowanych w lokalu?

tego "agati" nam nie mowi...

> Dlaczego? "Bo to zła kobieta była, nie?"

spotkalme wiele takich bidulek... na korytarzach
w sadzie rodzinnym...

> Co to ma do rzeczy?

a to, ze obwinia tylko meza... nie wiemy jakie jest jego
zdanie w temacie i jak bylo na prawde.

> Kobiecie chodzi tylko o potwierdzenie fakty nie zamieszkiwania byłego w
> mieszkaniu, a coś mi się zdaje, że to może całkiem łatwo osiągnąć,
> zgłaszając w gminie, że "tego pana tu nie ma od roku, proszę go
> wymeldować."

pod warunkiem ze nie wie gdzie mieszka i zdarzy do pazdziernika.

89. Data: 2004-09-09 18:31:00
Od:He(R)Sk <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Sep 2004 11:03:56 +0200, "Artur Ch." <f...@f...de>
wrote:

> Do pytającej - udaj się do biura meldunkowego w urzędzie gminy czy urzędzie
> miejskim, złóż wniosek o administracyjne wymeldowanie osoby nie
> przebywającej w twoim mieszkaniu, podaj szczegóły - trwa to różnie - ale ok
> 6-9 miesięcy. Przynajmniej w przypadku w którym nie da się określić miejsca
> aktualnego pobytu osoby która chce się wymeldować - wtedy biuro meldunkowe
> sprawdza rejestry skazanych, więzienia itp itd.

jezeli znane jest miejsce pobytu nie ma szans... tak to jest.
jest inny sposob. ale tylko na priv.

> W Twoim przypadku chyba będzie prościej ponieważ chyba znasz miejsce jego
> pobytu, możesz dodatkowo złożyć doniesienie iż przebywa on w tamtym lokalu
> bez zameldowania - a to jest wykroczenie już zarówno ze strony tego
> osobnika jak i osoby która mu umożliwia przebywanie w tym lokalu.

do 2 m-cy moze bez zameldownia... potem dzien u bylej... i znow...
nie masz praktycznie szans, a poniewaz zbliza sie pazdziernik...

90. Data: 2004-09-09 18:38:04
Od:"Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisała to wcześniej, niż Ty pisałeś o wykupowaniu....

nie przyszlo Ci do glowy ze moglem przed napisaniem nie przeczytac?
odpowiadalem komus innemu. (inna gałązka :)

P.