  • 91. Data: 2004-09-10 06:01:51
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Uzytkownik "HeÂŽSk" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:lq71k0l64lggbokfpqc1v9rfp4eiv9q3r4@4ax.com...
    > chyba ze mamy na mysli zakupy zywnosci.
    > pytanie: czy nasza bohaterka wszytsko kupowala
    > za swoje pieniadze czy za pieniadze mezusia ktory
    > z nieznanych na,m powodow poszedl w sina dal...

    Zaraz, zaraz... Przeciez juz tu stwierdzono, ze pieniadze byly wspólne, ale
    Przemek sugerowal, ze chodzi o fakt kupienia, a nie o wspólnote majatkowa
    malzonków :D

    pozdr

    Monika

  • 92. Data: 2004-09-10 06:08:05
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie przyszlo Ci do glowy ze moglem przed napisaniem nie przeczytac?
    > odpowiadalem komus innemu. (inna gałązka :)

    Ależ, kotuś, odpowiadałeś (wcześniej, niż wyskoczyłeś z haslem, ze wyście
    mieli) w tej samej gałązce (odpowiadałeś szerszeniowi, którego post był
    bezpośrednio pod postem Agaty z info, że mieszkanie nie jest do wykupu) w
    której chwilę wcześniej padła taka informacja - czyżbyś nie czytał dyskusji,
    w których bierzesz udział ?? Dwa posty na raz, do przeczytania (lub
    przyswojenia) to już zbyt dużo, jak na pojemność twojego "twardego dysku"?
    :D
    Nie przyszło Ci do głowy, że nie wszyscy są hmmmm... mało spostrzegawczy??

    Monika

  • 93. Data: 2004-09-10 06:10:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w których bierzesz udział ?? Dwa posty na raz, do przeczytania (lub
    > przyswojenia) to już zbyt dużo, jak na pojemność twojego "twardego dysku"?

    jakbys musiala w tzw miedzyczasie ;) obejzec "na wspolnej" i pare innych
    seriali, aby zaczerpnac zyciowe tematy do dyskusji, tez bys miala problemy
    :D
    wszystko sie wtedy placze :(

    pozdrawiam

  • 94. Data: 2004-09-10 06:14:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tego "agati" nam nie mowi...

    jak sie wyprowadzisz od mamy i sam zaczniesz palcic czynsz, to takie rzeczy
    bedziesz wiedzial bez mowienia, takie oplaty sa bardzo czeste, zreszta nie
    ma to nic do rzeczy, nie mieszka tam a zatem nie powinien byc tam
    zameldowany, o rozwodzie nie wspomne

    > a to, ze obwinia tylko meza... nie wiemy jakie jest jego
    > zdanie w temacie i jak bylo na prawde.

    a gdzies ty wyczytal ze ona go obwinia, nie ma o tym mowy, ona chce tylko
    miec go z banki i nie przejmowac sie niem, koniec i kropka

  • 95. Data: 2004-09-10 08:11:51
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik He?Sk napisał:

    > chyba ze mamy na mysli zakupy zywnosci.
    > pytanie: czy nasza bohaterka wszytsko kupowala
    > za swoje pieniadze czy za pieniadze mezusia ktory
    > z nieznanych na,m powodow poszedl w sina dal...
    to juz ustalilismy ze to nie wazne za czyje, to sa zakupy za ich pieniadze

    --
    Pozdr.Richat

  • 96. Data: 2004-09-10 15:40:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > :D
    > Nie przyszło Ci do głowy, że nie wszyscy są hmmmm... mało spostrzegawczy??

    :) za duzo, 2 egzaminy na glowie (jeden nie zdany-sic!) , pisze dla sportu
    :)

    P.

  • 97. Data: 2004-09-10 15:43:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przegiąłeś, i to mocno.

    z czym? ja nie mowie o Pannie ktora rozpoczela watek.
    Taka jest prawda, 24 godziny spedzone z babka (jak mialem 21) ktora miala 24
    prawie,
    sama mieszka, rodzice nie zyja i moj poglad na temat 20latek sie nieco
    zmienil.

    Wejdz do jakiegos liceum do damskiego sracza i posluchaj ich rozmow.

    "ojjjeny on ma Mesia, oojjeny a moj ma to i tamto".... zalosne

    P.

  • 98. Data: 2004-09-10 15:47:05
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

> [...]
    >
    > Wejdz do jakiegos liceum do damskiego sracza i posluchaj ich rozmow.
    >
    > "ojjjeny on ma Mesia, oojjeny a moj ma to i tamto".... zalosne

    to jest fakt, kiedys do jaj na czacie gadalismy z jedna fajna dupa, jak
    sie dowiedziala ze jezdze tylko skoda felicja to nas pozegnala :)

    --
    Pozdr.Richat

  • 99. Data: 2004-09-10 15:48:04
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Richat napisał:

    > to jest fakt, kiedys do jaj na czacie gadalismy z jedna fajna dupa, jak
    > sie dowiedziala ze jezdze tylko skoda felicja to nas pozegnala :)

    ale dodam, ze jak dorosna troche to madrzeja i nie zalezy im juz na mesiach

    --
    Pozdr.Richat

  • 100. Data: 2004-09-10 20:30:07
    Temat: OT: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004, idiom wrote:

    >+ Użytkownik "Przemek R."
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Ależ, kotuś, odpowiadałeś (wcześniej, niż wyskoczyłeś z haslem

    wKF: nie wynika z tego że wcześniej *widział* post który był
    wysłany wcześniej. Zależy od ścieżki newsserwerów i nie
    tylko :) - mi się zdarza (często) że Chomik mi kolejność przestawia
    i to *moich własnych* postów :] (znaczy: wysyłanych z tego
    samego komputera) - a czasem (rzadko, ale bywa, zdaje się że jak
    łącze mam przypchane równoległym transferem) niektóre *opuszcza*
    w danej sesji. I np. rano zapuszam maszynkę a ten mi nadaje posty
    których nie wysłał "ostatnio wieczorem" (i to najczęsciej nie
    są "ostatnie" !) - ze ściąganiem oraz potwierdzaniem (weryfikuje
    czy posłane posty "poszły dalej") najwyraźniej zdarza mi się
    (rzadko :)) to samo :]

    Wnoszę o niekaranie użytkownika "Przemek R" li tylko na podstawie
    dat i kolejności nadania poszczególnych postów :)

    >+ w których bierzesz udział ?? Dwa posty na raz, do przeczytania (lub
    >+ przyswojenia) to już zbyt dużo, jak na pojemność twojego "twardego dysku"?

    Jakby mi się takie coś zdarzyło - to poproszę winę zwalić na Chomika
    a raczej jego komunikację z tpnetem ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd