    From: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Date: Thu, 09 Sep 2004 20:27:29 +0200

    On Wed, 08 Sep 2004 10:20:19 +0200, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A może właśmnie dlatego powinien płacić, że się nie wymeldował? Bo np.
    > Agati_m musi ponosić koszty wody,windy, wywozu śmieci, które czasami bywają
    > liczone od ilości osób zameldowanych w lokalu?

    tego "agati" nam nie mowi...

    > Dlaczego? "Bo to zła kobieta była, nie?"

    spotkalme wiele takich bidulek... na korytarzach
    w sadzie rodzinnym...

    > Co to ma do rzeczy?

    a to, ze obwinia tylko meza... nie wiemy jakie jest jego
    zdanie w temacie i jak bylo na prawde.

    > Kobiecie chodzi tylko o potwierdzenie fakty nie zamieszkiwania byłego w
    > mieszkaniu, a coś mi się zdaje, że to może całkiem łatwo osiągnąć,
    > zgłaszając w gminie, że "tego pana tu nie ma od roku, proszę go
    > wymeldować."

    pod warunkiem ze nie wie gdzie mieszka i zdarzy do pazdziernika.

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.