  • 1. Data: 2004-09-07 07:39:08
    Temat: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    Mam pytanie, jak wymeldowac byłego meza z mieszkania komunalnego?
    Nie mieszka z nami (ze mna i dziecmi), odwiedza dzieci, ale nie zamierza sie
    wymeldowac. Płaci alimenty, ale połowy czynszu nie.
    Mysle o zamianie mieszkania, ale boje sie, ze jak przyjdzie do zamiany, to i
    tak bede zmuszona i jego tam zameldowac.
    Czy jest jakies prawo, ktore pozwoliłoby uporzadkowac taką sytaucje.
    Dogadanie z eks jest raczej niemozliwe.
    A.

  • 2. Data: 2004-09-07 07:57:41
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik agati_m napisał:

> [...]
    > tak bede zmuszona i jego tam zameldowac.
    > Czy jest jakies prawo, ktore pozwoliłoby uporzadkowac taką sytaucje.

    pismo do administracji lub spoldzielni i biura meldunkowego z prosba o
    wymeldowanie nie przebywajacego od X czasu takiego osobnika w tym lokalu
    a najlepiej przejsc sie do nich osobiscie i spytac jak to zalatwic.
    oczywiscie przyjdzie komisja na szpiegi do domu i do sasiadow

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-07 08:41:13
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    dziękuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Agati

  • 4. Data: 2004-09-07 09:43:25
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "agati_m" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dogadanie z eks jest raczej niemozliwe.
    > A.
    >
    > rozumiem że macie takie same prawa do tego mieszkania?
    to dlaczego chcesz go wyrzucić?
    dlatego że poszedł ci na rękę i tam nie przebywa?
    no i co? korzystasz z całego mieszkania a za połowe chcesz płacic?
    a może ty się wymelduj taka sama procedura.
    módl się żeby facet się o tym nie dowiedział
    bo powinien ci sie tam wprowadzić drugą kobitą z dziećmi.
    wtedy byś miała luksusy.:))))
    krew mnie zalewa jak widzę ludzi którzy nie potrafią docenić tego co mają
    ciągle im mało i myślą co im sie jeszcze należy......
    powiem krótko
    kula w łeb, to się należy.

  • 5. Data: 2004-09-07 10:16:20
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    Nie chce by płacił za mieszaknie, w ktorm mieszkam, ale wiem, ze są takie
    przepisy, ktore nakazują płacic wspolnie czynsz osobom zameldowanym
    (dorosłym), co nie znaczy, ze chce z tego korzystac. On mieszka z kims innym
    i ja do niego nie przychodze i nie wkraczam w jego prywatnosc, dlaczego wiec
    nie mam miec tego samego luksusu? Odwiedza dzieci 3xW TYGODNIU, zawsze w
    tym czasie przebywa w tym mieszkaniu. Takie szantaze, jak tutaj wypisujesz
    słyszę od niego na kazdym kroku i wybacz ja tez mam swoją cierpilwosc i
    godnosc. Gdybym miala gdzie i za co, ani chwili bym tu nie mieszkała. Moze
    warto czasem tez spojrzec z pozycji innej niz meska? Kulka w łeb sie
    należy...
    A.

  • 6. Data: 2004-09-07 10:24:07
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    zapomilam dopisac, ze jakby w zamian, za to, ze ja i nasze dzieci mamy
    gdzie mieszkac, maz zabral nowy, dobry samochód....

  • 7. Data: 2004-09-07 11:56:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > zapomilam dopisac, ze jakby w zamian, za to, ze ja i nasze dzieci mamy
    > gdzie mieszkac, maz zabral nowy, dobry samochód....

    ktory pewnie sam kupil, ach co za laska :)

    P.

  • 8. Data: 2004-09-07 12:19:23
    Od: "agati_m" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ktory pewnie sam kupil, ach co za laska :)
    >
    > P.

    nie, na ktory razem zbieralismy i razem spłacilismy.
    To tak trudno zrozumiec, ze ja tez chce miec normalne zycie, bez kogos, kto
    mnie udręcza?
    Panowie, solidarnosc plemników jest tu zupelnie niepotrzebna....

  • 9. Data: 2004-09-07 13:03:49
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    >
    > krew mnie zalewa jak widzę ludzi którzy nie potrafią docenić tego co mają
    > ciągle im mało i myślą co im sie jeszcze należy......

    O, cholera, nie dość, że wróżka (wie jak przebiegał podział majątku, kto na
    co zarabiał), to jeszcze wróżka o szalenie radykalnych poglądach :D

    Monika

  • 10. Data: 2004-09-07 13:17:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    kto
    > mnie udręcza?
    > Panowie, solidarnosc plemników jest tu zupelnie niepotrzebna....

    to nie o solidarnosc plemnikow tylko o bezczelnosc plci pieknej chodzi!

    Zaplac mu polowe za mieszkanie (nie wspominaj o samochodzie bo cena
    samochodu jest nieco inna niz mieszkania)
    i wtedy sie zastanawiaj jak go wymeldowac. Teraz jak powiedzial tch modl
    sie zeby on sie o tym nie dowiedzial
    co probujesz zrobic.

    P.