  • 1. Data: 2004-09-07 05:48:57
    Temat: Mam wyrok i co dalej?
    Od: g...@p...onet.pl

    Wita.
    Mam wyrok sądu, zasądzający na moja korzyść pewną kwotę pieniędzy. Jaka jest
    dalsza kolejność postępowania?

    Pzdr grem

  • 2. Data: 2004-09-07 07:02:44
    Temat: Re: Mam wyrok i co dalej?
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Mam wyrok sądu, zasądzający na moja korzyść pewną kwotę
    pieniędzy. Jaka jest
    > dalsza kolejność postępowania?

    Jeśli wyrok jest prawomocny to wypadałoby wezwać pozwanego do
    dobrowolnej zapłaty, a jak nie zapłaci to można wszczynać
    postępowanie egzekucyjne (u komornika)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-07 11:09:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:

    > Wita.
    > Mam wyrok sądu, zasądzający na moja korzyść pewną kwotę pieniędzy. Jaka jest
    > dalsza kolejność postępowania?

    Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności ... Po uzyskaniu klauzuli,
    wniosek do komornika o wszczęcie egzekucji.

    Pamiętaj by wskazać majątek z którego wierzyciel (TY) za pośrednictwem
    komornika winien się zaspokoić - rachunki bankowe, ruchomości,
    nieruchomości ... komornikowi nie będzie się chciało samemu tego
    ustalać ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.RP ... *PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900