  • 1. Data: 2004-09-07 07:59:43
    Temat: ja zwariuje
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witam!
    Już nie mam siły, chodzi o plan zagospodarowania przestrzennego w mojej
    gminie, muszę sprzedać działkę, potrzebnę są mi pieniądze a nie mogę wykonać
    jej podziału, gdyż plan zagospodarowania nie jest zatwierdzony! A nie jst
    dla tego ,że jest kilka spraw spornych które odbędą się w sądzie, ciągle
    dzwonię i mówią za miesiąc, za dwa itd. teraz powiedzieli,że być może będzie
    w przyszłym roku!!!!!!! - czy oni zwariowali????????? Jak to jest z tym
    planem, czy nie mogą go zatwierdzić przynajmniej częściowo? dlaczego tak
    wielu ludzi ma być poszkodowanych? Błagam poradźcie mi coś bo wysadze w
    powietrze ten cały urząd:(
    dziękuję z góry
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-09-07 09:54:28
    Temat: Re: ja zwariuje
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Błagam poradźcie mi coś bo wysadze w
    > powietrze ten cały urząd:(

    w tej kwestii mogę tylko doradzić, gdzie kupić tanio dobrej jakości
    materiały wybuchowe na bazie aluminium.
    pozdr.

  • 3. Data: 2004-09-07 10:44:16
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > gminie, musz? sprzeda? dzia?k?, potrzebn? s? mi pieni?dze a nie mog?
    > wykona?
    > jej podzia?u, gdy? plan zagospodarowania nie jest zatwierdzony! A nie jst
    > dla tego ,?e jest kilka spraw spornych które odb?d? si? w s?dzie, ci?gle
    > dzwoni? i mówi? za miesi?c, za dwa itd. teraz powiedzieli,?e by? mo?e
    > b?dzie
    > w przysz?ym roku!!!!!!! - czy oni zwariowali????????? Jak to jest z tym
    > planem, czy nie mog? go zatwierdzi? przynajmniej cz??ciowo? dlaczego tak
    > wielu ludzi ma by? poszkodowanych? B?agam porad?cie mi co? bo wysadze w

    Polecam codzienna dawke nerwosolu ;) i koniecznie skonfigurowanie czytnika
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 4. Data: 2004-09-07 11:57:33
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    wykonać
    > jej podziału, gdyż plan zagospodarowania nie jest zatwierdzony! A nie jst

    Stały numer......
    W ten sposób gmina może sprzedać każdą działkę pod dowolną zabudowę....
    A jak uchwalą to już nie (i "inwestor" będzie miał związane ręce..).
    Zamiast parku i szkoły można np. walnąć hipermarket i 3 stacje benzynowe.
    To po co uchwalać??
    :-((

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-09-07 12:24:21
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Ja bym się tak nie denerwował. Jak już uchwalą ten plan, to wprowadzą podatek
    od wzrostu wartości działek, bo mają do tego prawo. Ja na całe szczęście
    kupiłem działkę wcześniej, teraz dowalili 20%. Ile jest tej ziemi i co chcą tam
    robić kupujący? Bo gdy jest siedlisko, to są różne sposoby obejścia
    idiotycznych przepisów, jeśli chodzi o budowę.

    > w tej kwestii mogę tylko doradzić, gdzie kupić tanio dobrej jakości
    > materiały wybuchowe na bazie aluminium.

    Przesada.

    Pzdr.
    Czapla

  • 6. Data: 2004-09-08 12:30:03
    Temat: Nie warjój
    Od: "Fox news" <n...@n...com>

    Użytkownik "Aneta" > Już nie mam siły, chodzi o plan zagospodarowania
    przestrzennego w mojej
    > gminie, muszę sprzedać działkę, potrzebnę są mi pieniądze a nie mogę
    wykonać
    > jej podziału, gdyż plan zagospodarowania nie jest zatwierdzony!

    Moim zdaniem urząd powinien wystąpić do projektanta planu o zaopiniowanie
    takiego podziału jesli procedura uchwalenia planu sie przeciąga lub podpisać
    umowę przedwstępną z potencjalnymi nabywcami działek.
    Jesli gmina się miga przed takim wystąpieniem do projektanta to złóż
    oficjalny wniosek o takie zaopiniowanie wskazując im drogę dalszego
    postępowania.

  • 7. Data: 2004-09-08 12:51:02
    Temat: Re: Nie warjój
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Fox news pisze:

    > Użytkownik "Aneta" > Już nie mam siły, chodzi o plan zagospodarowania
    > przestrzennego w mojej
    > wykonać

    To cos nowego..
    Ja robilem podzial jak plan nie bylzatwierdzony i nie byloproblemu..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-10-04 10:20:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Sep 2004, Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    >+
    >+ To cos nowego..
    >+ Ja robilem podzial jak plan nie bylzatwierdzony i nie byloproblemu..

    Potwierdzam.
    Nie ja robiłem podział (tylko gmina) ale na własne oczy widziałem
    jak z działki (na której miasto "dostawiło" a raczej "pozwoliło
    dostawić" sklepiki) powstały dwie - "ze sklepikami" i "reszta
    mieszkalna". Bez planu zagospodarowania.
    Fakt że trochę :> trwało...

    pozdrowienia, Gotfryd