  • 31. Data: 2005-09-11 09:37:19
    Temat: Re: dzialanie firmy kruk
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 11:26:21 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > to znaczy ze trzeba do konca zwlekac z zaplata?

    do uzyskania _prawomocnego_ wyroku przez wierzyciela

    > w moim przypadku to i tak nie ma znaczenia, jesli mam wplacic 100 do kruka a
    > pozniej nie bede mial co jesc to wole te pieniadze prze\znaczyc na jedzenie

    smacznego

    --
    futszaK
    601061867

  • 32. Data: 2005-09-11 09:38:22
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 11:29:04 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > to co taki komornik moze zrobic skoro nie ma wyroku sadu,?
    > bez wyroku sadu chyba nawet nie ma ptrawa wejsci do domu? tak?

    odnosze dziwne wrazenie ze ktos tutaj sieje zamęt, mógłby podać jakąś
    podstawe prawną bo cos mi sie wierzyc nie chce

  • 33. Data: 2005-09-11 09:41:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 11:24:25 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > dzieki, ale jesli nie mam sie gdzie przemeldowac, czuy np moge przez jakis
    > czas nie miec zadnego meldunku. Czy w momencie przemeldowania tzn
    > wymeldowania zabieraj dowod osobisty (mam ten nowy) i kaza wyrobic drugoi z
    > naowym adresem?

    człowieku bez jaj, wymeldowywanie sie to nie jest dobry pomysl, lepiej
    poczekaj na nich w poniedzialek i jesli beda probowali wtargnac do
    domu wezwij policje
    zadbaj o to zeby policja wyprodukowala stosowne dokumenty (protokół z
    interwencji czy jak to sie nazywa), moze byc w przyszlosci przydatny

  • 34. Data: 2005-09-11 09:42:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 11:22:57 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > umowe zerwali w lutym tego roku

    o kurde niezle niezle, widze ze windykatorzy sa coraz bardziej
    bezszczelni. u mnie tylko pisemka przysylali (tez Idea), ale ostatnio
    im przeszło :(

  • 35. Data: 2005-09-11 09:51:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    futszaK napisał(a):

    > to bedzie uznanie dlugu i przerywa bieg przedawnienia

    O ile dluznik wogole ma szanse i dazy do przedawnienia.
    Bo jezeli chce tylko odwlec _troche_ czas zaplaty to jest to dobry pomysl.

    Natomiast jezeli ktos chce zrobic wierzyciela "w wała" i nie zaplacic mu
    nic i nigdy to faktycznie.

    Ja mowie w kontekscie kiedy nagle nie ma sie na zaplacenie biezacych
    rachunkow, a na przyklad nadal chce sie korzystac z uslug danej firmy.
    Nie wiem czy to jakies niepisane prawo, zwyczaj, czy po prostu bajzel w
    ich systemach komputerowych, ale wyslanie malej kwoty przerywalo na
    jakis czas sciaganie przez nich pieniedzy.
    Nie oddawali sprawy zadnym krukom, nawet nie przysylali ponaglen.
    Potem oczywiscie o wszystkim sobie przypominali.
    Nie wiem ile maksymalnie dalo by sie tak ciagnac, bo nie znam nikogo kto
    w ten sposob probowal, po prostu wszyscy po jakims czasie regulowali
    swoje naleznosci i tyle.

  • 36. Data: 2005-09-11 09:53:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    futszaK napisał(a):

    > napewno mniejsze niz inflacja (liczona wedlug stopy wzrostu cen paliwa
    > co poki co jest jedynym uczciwym wskaźnikiem w gospodarce rynkowej)

    Oj nie przesadzaj - wskaznikiem jest jakis tam koszyk.
    Nie samym paliwem czlowiek zyje.
    Przez ostatnie lata cena paliwa wzrosla bardzo mocno, ale np. cena
    energii elektrycznej juz mniej.

    Cena paliwa na pewno uczestniczy w cenach innych rzeczy, ale znowu nie
    ma co demonizowac tego wplywu.

    Rownie dobrze mogl bys powiedziec ze jedynym uczciwym wskaznikiem w
    gospodarce rynkowej jest cena 3 minut lokalnej rozmowy telefonicznej. No
    bo przeciez zeby cokolwiek zalatwic czy wyprodukowac to trzeba cala mase
    telefonow wykonac.

  • 37. Data: 2005-09-11 10:03:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK napisał(a):
    > Sun, 11 Sep 2005 11:29:04 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > odnosze dziwne wrazenie ze ktos tutaj sieje zamęt, mógłby podać jakąś
    > podstawe prawną bo cos mi sie wierzyc nie chce

    Podstawę prawną czego?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 38. Data: 2005-09-11 10:09:45
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 11:53:59 +0200, użyszkodnik Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał:

    > Oj nie przesadzaj - wskaznikiem jest jakis tam koszyk.

    w ktorym jest chleb pomieszany z lokomotywami

    dziekuje za te wskaźniki

    > Nie samym paliwem czlowiek zyje.

    ale gospodarka w duzym stopniu

    > Cena paliwa na pewno uczestniczy w cenach innych rzeczy, ale znowu nie
    > ma co demonizowac tego wplywu.

    wole demonizować bo prawdy którymi jesteśmy karmieni (w tym wspomniane
    przez Ciebie koszyki) maja sie nijak do gospodarczej rzeczywistosci
    zwłaszcza do wzrostu cen żywności czy mieszkań

> [...]
    > gospodarce rynkowej jest cena 3 minut lokalnej rozmowy telefonicznej. No
    > bo przeciez zeby cokolwiek zalatwic czy wyprodukowac to trzeba cala mase

    pół metra ode mnie stoi sobie aparat z ktorego mam 11gr brutto za
    minute dowolnej rozmowy krajowej (na telefony stacjonarne) przez całą
    dobę oczywiscie z numerem miejskim :>

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 39. Data: 2005-09-11 10:19:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 12:03:31 +0200, użyszkodnik Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:

    > Podstawę prawną czego?

    tego ze komornik moze wejsc przed podaniem sprawy do sądu przez
    wierzyciela (zakladamy ze klient nie podpisal weksla ani oswiadczenia
    o dobrowolnym poddaniu sie egzekucji tak jak to banki podsuwają pod
    nos przed zalozeniuem w nich rachunku)

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 40. Data: 2005-09-11 10:22:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > wierzyciela (zakladamy ze klient nie podpisal weksla ani oswiadczenia
    > o dobrowolnym poddaniu sie egzekucji tak jak to banki podsuwają pod

    Art. 730kpc i kolejne - postępowanie zabezpieczające.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz