  • 51. Data: 2005-09-12 15:44:49
    Temat: Re: dzialanie firmy kruk
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    mialem bardzo dobra prace, zarabuilem po 7000 netto miesiecvznie
    jeden telefon byl moj
    dwa nastepne kupilem rodzicom, jeden matce drugi ojcu, to starsi ludzie
    schorowani wwiec potrzebowali tych telefonow
    Coz w tym dziwnego?
    Dziwi mnie tylko to ze Idea nie wziela pod uwagez ze przez 7 lat regularnie
    placilem na jej konto barzdzo wysokie rachunki i nagle gdzy stracll zrodlo
    utrzumania i prosilem o przesuniecie terminu platnosi o kilka miesieczy badz
    rozlozenie na raty zazadali natychmiast calosci a w centrali na placu
    konstytrucji w wawszawie wrecz mnie wysmiali ze nie sa instytucja
    charytatywna i jesli mnie teraz nie stac to musze zaplacic kare?
    Czy to sprawiedliwe biorac pod uwage to ile na mnie zarobili przez 7 lat?

  • 52. Data: 2005-09-13 01:00:41
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 12 Sep 2005 17:44:49 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

> [...]
    > utrzumania i prosilem o przesuniecie terminu platnosi o kilka miesieczy badz

    nie przewidzieli widocznie stosownej procedury na okolicznosc

    widocznie procedura jest jedna:
    jesli klient ma dlugi to SMS, potem deaktywacja i przekazanie sprawy
    do firmy windykacyjnej koniec kropka

> [...]
    > charytatywna i jesli mnie teraz nie stac to musze zaplacic kare?
    > Czy to sprawiedliwe biorac pod uwage to ile na mnie zarobili przez 7 lat?

    a kto powiedzial ze ma byc sprawiedliwe ??? Ma sie opłacać

    Sprawiedliwie to masz jak sobie kupisz telefon na karte z sekundowym
    naliczaniem

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 53. Data: 2005-09-13 08:30:44
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    masz racej, dopoki placisz jestes ich najlepszym kilientem, ale jesli cos
    sie stanie i nie masz pienedzy to "gówno" ich obchodzi ile na tobie
    wczesniej zarobili. JUz nikt z moich znajomych nigdy nie bedzie mial
    telefonu w Idei, bede kazdemu odradzal

  • 54. Data: 2005-09-13 12:32:16
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł K [Mon, 12 Sep 2005 17:44:49 +0200]:

> [...]
    > gdzy stracll zrodlo utrzumania i prosilem o przesuniecie terminu
    > platnosi o kilka miesieczy badz rozlozenie na raty zazadali

    Ale ja w zasadzie nie rozumiem. Prace straciles, ok, zdarza sie.
    Tylko -- jak ja straciles to nie wiedziales, ze posiadasz jakies
    zobowiazania, ktore bedziesz musial tak czy inaczej placic?

    Skoro od 7 lat miales te telefony, to nawet jesli w jakiejstam
    promocji brales, to juz dawno nie dzialala. Nie dalo sie umow
    porozwiazywac? Albo zrobic na jakis czas migracji do POPa jesli
    na numerach Wam zalezalo?

    A jesli chodzi o przesuwanie i rozkladanie -- o tym sie rozmawia
    _pisemnie_ z centrala, nie z punktami obslugi bo to i tak jest
    poza ich kompetencjami. I robi sie to _zanim_ narobisz sobie juz
    zaleglosci, bo jak narobisz to je masz i oni moga ich zadac.
    Natomiast gdybys zaczal z nimi rozmawiac juz w momencie, kiedy
    dowiedziales sie, ze bedzie problem, i zaproponowal sensowne
    jego rozwiazanie -- podejrzewam, ze inaczej by to wygladalo. Ja
    w kazdym razie musialam kiedys ten numer z TPSA zrobic, i dosc
    ladnie mi rozbili 3 'przyszle' rachunki na 6 rat, platnych po
    wspolnie ustalonym terminie kiedy juz gotowka dysponowalam.
    Pewnie wlasnie dlatego, ze akurat wtedy bardzo dobry klient bylam
    (czyt.: zostawialam im duzo ladnych pieniazkow :/).

    Jesli natomiast poczekales az Ci sie zaleglosci narobilo, a
    dopiero jak juz ich od Ciebie chcieli zaczales negocjacje, to
    co im sie dziwisz? Wiesz, ilu oni takich tam maja co by chcieli
    sobie pozniej placic albo i wcale?

    Zaznaczam: chodzi mi o sama IDEE. Nie o sposob dzialania
    windykatorow, bo ten mialam okazje na wlasnej skorze poznac.
    W sumie nie wiem czy sie juz odczepili, ale od dluzszego jak
    na nich czasu ani slowa, ani pisemka, ani odwiedzin... :)

    Kira