  • 1. Data: 2005-09-10 17:30:17
    Temat: alimenty
    Od: k`stuff <k...@S...pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy dalej jest w mocy ustawa mowiaca o obowiazku placenia
    alimentow do 25 roku zycia, przy zalozeniu ze pobierajacy alimenty sie
    uczy ? doszly mnie ostatnio sluchy ze cos sie zmienilo i nie wiem czy to
    prawda

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-10 18:09:13
    Temat: Re: alimenty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    k`stuff napisał(a):
> [...]
    > alimentow do 25 roku zycia, przy zalozeniu ze pobierajacy alimenty sie
    > uczy ? doszly mnie ostatnio sluchy ze cos sie zmienilo i nie wiem czy to

    Nic się nie zmieniło. Nie było takiej ustawy w niedalekiej
    przeszłości, i nie ma nadal.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz