  • 1. Data: 2005-09-10 15:03:31
    Temat: Kupno samochodu na którym jest komornik.
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    zamierzam kupić samochód używany od firmy w dowodzie którego komornik wbił
    pieczątkę, że jest obciążony. Właściciel firmy mówił, że to nie jest żaden
    problem, pieniądze wpłacę od razu komornikowi, który to anuluje.

    Żeczywiście nie będę miał żadnych kłopotów???

    Pozdr.
    WK

  • 2. Data: 2005-09-10 15:40:09
    Temat: Re: Kupno samochodu na którym jest komornik.
    Od: Mario <o...@o...pl>

> [...]
    > problem, pieniądze wpłacę od razu komornikowi, który to anuluje.
    >
    > Żeczywiście nie będę miał żadnych kłopotów???

    Jeśli spłacisz całe obciążenie u komornika, to nie powinno być problemów
    - teą tak raz kupiłem jeden samochodzik

    MZ

  • 3. Data: 2005-09-10 16:00:44
    Od: "Robert Otis" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam, pozwolę się podłączyć do wątku....
    Ja mam zamiar kupić używane auto, ale też w Urzędzie Miasta natknąłem się na
    zapis...z US, że jest zabezpieczeniem spłaty ZUS...
    Jak będzie wyglądała sprawa po zakupie? Przy próbie przerejestrowania...nie
    pozwolą mi na zmianę w dowodzie...
    Jak spbie z tym poradzić ? może dać sobie spokój z takim zakupem...
    Proszę o sugestie...

  • 4. Data: 2005-09-10 16:23:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mario" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli spłacisz całe obciążenie u komornika, to nie powinno być
    problemów
    > - teą tak raz kupiłem jeden samochodzik

    Z tym, ze należało by najpierw jakąś przedwstępną umowę zawrzeć. Bo
    może się tak stać, że pytający zobowiązanie dłużnika spłaci, a dłużnik
    samochód sprzeda innej osobie. Oczywiście pytający będzie miał
    roszczenie do dłużnika, a nawet wydaje się, ze dłużnika można by
    pociągnąć do odpowiedzialności karnej, tym nie mniej marna to
    pociecha.

  • 5. Data: 2005-09-10 16:56:49
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    > Jeśli spłacisz całe obciążenie u komornika, to nie powinno być problemów
    > - teą tak raz kupiłem jeden samochodzik

    Nie wiem co spłacę. Po prostu koleś powiedział, że rozwiódł się z żoną, ta
    go "wyruchała" na kasę, komornik mu siedzi na tym firmowym samochodzie i
    powiedział, że kwotą która utargowałem zapłacę od razu komornikowi i samochód
    jest mój.

    Komornik może ma mi dać jakiś kwitek, że nie ma roszczeń???

    WK

  • 6. Data: 2005-09-10 16:59:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wk wrote:

> [...]
    > jest mój.
    >
    > Komornik może ma mi dać jakiś kwitek, że nie ma roszczeń???

    Komornika to interesuje spłata w całości.

    Jak dług jest powyżej tej utargowanej kwoty, to komornik z samochodu nie
    zejdzie.

    I kto wtedy będzie 'wyruchany'?...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-09-10 17:05:00
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    > Komornika to interesuje spłata w całości.
    >
    > Jak dług jest powyżej tej utargowanej kwoty, to komornik z samochodu nie
    > zejdzie.
    >
    > I kto wtedy będzie 'wyruchany'?...

    No ja na pewno nie.

  • 8. Data: 2005-09-10 17:39:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wk wrote:

    > No ja na pewno nie.

    Ty, to może jeszcze ode mnie Pałac Kultury kupisz? Tanio!

    Dziś promocja: Wieża Eiffla gratis!

  • 9. Data: 2005-09-10 18:37:50
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    > Ty, to może jeszcze ode mnie Pałac Kultury kupisz? Tanio!
    >
    > Dziś promocja: Wieża Eiffla gratis!

    To ja jeszcze Wawel dożuce :D

    A poważnie to idź do komornika i sie dowiedź na jaką kwotę jest
    obciążony samochód

  • 10. Data: 2005-09-10 19:21:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pablo wrote:

    > To ja jeszcze Wawel dożuce :D

    Co z Wawelem zrobisz?!?

    > A poważnie to idź do komornika i sie dowiedź na jaką kwotę jest
    > obciążony samochód

    Kto? Ja? A niby dlaczego?

    Patrz, komu odpowiadasz ;->