  • 21. Data: 2005-09-11 07:56:54
    Temat: Re: dzialanie firmy kruk
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 10 Sep 2005 23:01:22 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > witam,
    >
    > mam jeszce jedno pytanie,
    > skoro strasz mnie ze beda spisywali wyposażenie mieszkania, to jak mam
    > odrożnic w najgorszym wypadku czy to jest komornik czy firma kruk

    komornik pojawia sie po uzyskaniu prawomocnego wyroku sądowego,
    windoykatorzy przed :P

    --
    futszaK
    601061867

  • 22. Data: 2005-09-11 08:00:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK napisał(a):
    > Sat, 10 Sep 2005 23:01:22 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > komornik pojawia sie po uzyskaniu prawomocnego wyroku sądowego,

    Niekoniecznie, może być o wiele wcześniej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 23. Data: 2005-09-11 08:33:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 10:00:54 +0200, użyszkodnik Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:

    > Niekoniecznie, może być o wiele wcześniej.

    dorabia po godzinach w Kruku czy jak ???

  • 24. Data: 2005-09-11 08:37:30
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    Paweł K wrote:
    > czyli radzicie zeby nie wpuszczac do domu jakis podejrzanych typow, no chyba
    > ze przyszedłby komornik?
    Jak nie masz długu np w stosunku do US to komornika bez wyroku sądowego
    tez możesz niewpuścić.
    Generalnie poza wyjątkami komornik do działania musi mieć w ręku wyrok z
    klauzulą wykonaloności (czy jak to sie nazywa)

  • 25. Data: 2005-09-11 08:38:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > dorabia po godzinach w Kruku czy jak ???

    1. Niektóre wyroki można egzekwować jeszcze przed uprawomocnieniem się,
    2. Czasami komornik przychodzi jeszcze przed wydaniem wyroku, a nawet
    przed rozpoczęciem sprawy sądowej (postępowanie zabezpieczające).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 26. Data: 2005-09-11 09:22:57
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    umowe zerwali w lutym tego roku

  • 27. Data: 2005-09-11 09:24:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 10:38:33 +0200, użyszkodnik Liwiusz

    > 1. Niektóre wyroki można egzekwować jeszcze przed uprawomocnieniem się,
    > 2. Czasami komornik przychodzi jeszcze przed wydaniem wyroku, a nawet
    > przed rozpoczęciem sprawy sądowej (postępowanie zabezpieczające).

    jakie sa szanse ze taka sytuacja sie zdarzy w omawianej sprawie ???

  • 28. Data: 2005-09-11 09:24:25
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    dzieki, ale jesli nie mam sie gdzie przemeldowac, czuy np moge przez jakis
    czas nie miec zadnego meldunku. Czy w momencie przemeldowania tzn
    wymeldowania zabieraj dowod osobisty (mam ten nowy) i kaza wyrobic drugoi z
    naowym adresem?

  • 29. Data: 2005-09-11 09:26:21
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    to znaczy ze trzeba do konca zwlekac z zaplata?
    w moim przypadku to i tak nie ma znaczenia, jesli mam wplacic 100 do kruka a
    pozniej nie bede mial co jesc to wole te pieniadze prze\znaczyc na jedzenie

  • 30. Data: 2005-09-11 09:29:04
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    to co taki komornik moze zrobic skoro nie ma wyroku sadu,?
    bez wyroku sadu chyba nawet nie ma ptrawa wejsci do domu? tak?