  • 41. Data: 2005-09-11 10:23:45
    Temat: Re: dzialanie firmy kruk
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK napisał(a):
    > tego ze komornik moze wejsc przed podaniem sprawy do sądu przez
    > wierzyciela (zakladamy ze klient nie podpisal weksla ani oswiadczenia

    A tak poza tym: weksel nie uprawnia do egzekucji, potrzebny jest
    nakaz zapłaty z sądu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 42. Data: 2005-09-11 10:29:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    ale znacznie upraszcza postepowanie

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 43. Data: 2005-09-11 10:37:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 11 Sep 2005 12:22:59 +0200, użyszkodnik Liwiusz

    > Art. 730kpc i kolejne - postępowanie zabezpieczające.

    Art. 730. § 1. W celu zabezpieczenia roszczenia, którego dochodzić
    można w sądzie powszechnym lub przed sądem polubownym, sąd może wydać
    zarządzenie tymczasowe, jeżeli roszczenie jest wiarogodne, a brak
    zabezpieczenia mógłby wierzyciela pozbawić zaspokojenia. Wydanie
    zarządzenia tymczasowego jest dopuszczalne także w innych wypadkach,
    gdy jest to konieczne do zabezpieczenia wykonalności orzeczenia w
    sprawie.

    czyli jednak wierzyciel musi zwrócić się DO SĄDU o wydanie stosownego
    zarządzenia

    bez sądu ani rusz

  • 44. Data: 2005-09-11 10:56:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    futszaK napisał(a):

    > wole demonizować bo prawdy którymi jesteśmy karmieni (w tym wspomniane
    > przez Ciebie koszyki) maja sie nijak do gospodarczej rzeczywistosci
    > zwłaszcza do wzrostu cen żywności czy mieszkań

    Jakos pamietam czasy kiedy paliwko bylo po 3zl albo 4zl, a mieszkania
    czy ziemia od tamtej pory wcale tak nie zdrozaly. A na pewnoe nie o tyle
    ile paliwo.

    Tak samo jak nie zdrozala zywnosc (ale to byc moze z powodu ze ceny
    zywnosci sa w tej chwili ustalane centralnie, za pomoca systemu roznych
    dziwnych ograniczen i doplat).

    Masz jeszcze cala mase innych czynnikow.
    Na przyklad cena stali ktora wywindowali Chinczycy.

    Cena paliwa rosnie, ale niektore rzeczy tanieja.
    Rozmowy telefoniczne tanieja, polaczenie z internetem tanieje. Ogolnie
    telekomunikacja (ktora w dzisiejszych czasach czesto bywa _podstawa_
    biznesu i w niejedenej branzy wiecej sie placi za elektronike niz za
    paliwo). Inna sprawa ze dzisiejsza gospodarka to troceh zaczyna bic
    piane (a nie produkaowac cos konkretnego), no ale jak sa klieci, popyt i
    podaz to jest dobrze.

  • 45. Data: 2005-09-11 12:11:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > sprawie.
    >

    > czyli jednak wierzyciel musi zwrócić się DO SĄDU o wydanie stosownego

    Oczywiście, ale jakbyś nie pamiętał, to dyskusja zaczęła się od
    Twojego stwiedzenia:

    komornik pojawia sie po uzyskaniu prawomocnego wyroku sądowego,
    windoykatorzy przed :P

    Cieszę się, że się z tego wycofałeś.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 46. Data: 2005-09-11 13:18:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    futszaK wrote:

    > to bedzie uznanie dlugu i przerywa bieg przedawnienia

    Nie. To jest uznanie 10% długu.

  • 47. Data: 2005-09-12 06:44:55
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    futszaK napisał(a):
> [...]
    > zarządzenia tymczasowego jest dopuszczalne także w innych wypadkach,
    > gdy jest to konieczne do zabezpieczenia wykonalności orzeczenia w

    to nieaktualny przepis, ale w nowym sens pozostaje ten sam

    KG

  • 48. Data: 2005-09-12 10:39:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nie.

    Podstawa prawna? ;)

    Za zgodą właściciela mieszkania wszystko to może. Tylko że właściciel
    mieszkania może się nie zgodzić i nie wpuścić panów.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 49. Data: 2005-09-12 10:46:03
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Paweł K wrote:
    > W dniu wczorajszym Panowie z kruka zadzwonili do
    > rodzicow (robia to nagnminnie

    Rodzice nie mają obowiązku z Krukiem rozmawiać. Przy następnym telefonie
    niech powiedzą jasno, że nie życzą sobie dalszych telefonów (np. cytatem z
    Lindy). Jak będą dalej dzwonić, to w kodeksie wykroczeń było coś nt.
    nękania.

    > Prosze o pomoc, nie chodzi juz o mnie tylko o moich rodzicow, oni juz sa
    > zastraszeni przez tych ludzi z kruka

    Wszelkie rozmowy niech zaczynają i kończą na "Jeśli mają Panowie jakiś
    interes do Pawła, to proszę się kontaktować z Pawłem. Do widzenia.".

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 50. Data: 2005-09-12 13:42:18
    Od: "jarek" <j...@N...pl>

    Cóż...
    Zameldowany a mamusi, a tu trzy komórki na stanie. CIEKAWE.

    Jakoś do mnie goście od kruka nie przyszli - nękała mnie najpierw jakaś
    dziwna firma "finansowa" z Katowic z adresem w hotelu (listami zwykłymi),
    potem inna dziwna firma z Bydgoszczy (też zwykłymi); sprawa trafiła do Sądu
    Grodzkiego i ostatecznie Sąd oddalił ich powództwo.