  • 41. Data: 2011-08-01 11:14:15
    Temat: Re: OT emerytura naszych bliskich( bylo: czy mozna do KRUS?)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kamil pisze:

    > Jest kilka możliwości w twojej opowieści :)
    > Albo starzy nie robili nic tylko płodzili kolejne mioty z tobą włącznie,
    > więc matka nie mogła robić nic innego jak tachać brzucha i rodzić - więc
    > praca zawodowa odpada. Dlatego jest was kilkunastu.
    > Jest was kilku, ale zarabiacie po kilkanaście/dziesiąt tysięcy miesięcznie,
    > by łącznie wasze składki (i tak ograniczone do max podstawy) wyniosły tyle
    > co emeryturki dla waszych starych.
    > reasumując - pleciesz dyrdymały koleś ;)

    Sam pleciesz dyrdymały. Niestety - ktoś już wspominał o pięknie
    zlikwidowanych dokumentach z wielu zakładów. Więc emerytura wyliczona z
    zarobków z lat 90-tych, gdzie niestety w wielu miejscach ludzie imali
    się kiepskich prac, bo w wielu regionach tylko takie były. Plus minus
    1000zł emerytury nie jest na prawdę trudno uzbierać ze składek
    odprowadzanych przez niewiele osób.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 42. Data: 2011-08-01 11:14:42
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-01 12:54, bzdreg pisze:

    > Nawiązujesz do samochodowego OC. Jeśli "prawo znaczyłoby prawo", to
    > sprawca szkody, który nie ma z czego zapłacić, zgniłby w pierdlu z nerką
    > sprzedaną na przeszczepy. Następny krewki 20-latek, niewyżyty Kubica,
    > zastanowiłby się chwilę zanim wyjechałby na autostradę. To byłby
    > normalny kraj. No - ale to nie u nas...

    Na ostatniej polisie OC, już tej po podwyższeniu sum gwarancyjnych, mam
    OC do kwoty 2,000,000 EURO. Poprzednio było 500,000 EURO. Musiałbyś
    takiego "oszczędnego" chyba całego pokroić a i tak nie starczyłoby,
    gdyby np. był winien np. karambolu nawet 5 drogich aut z ofiarami w
    ludziach. Pomijam już "regulacje prawne". Krótko mówiąc - całkowicie
    niewykonalne.
    --
    MZ

  • 43. Data: 2011-08-01 11:15:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.08.2011 13:06, Wojciech Bancer pisze:

    > Jak będziesz miał do wyboru:
    > - ukraść
    > - umrzeć z głodu
    > to którą opcję wybierzesz?

    W dzisiejszych czasach w Europie dość ciężko jest umrzeć z głodu. Biorąc
    pod uwagę, ile jedzenia "po terminie" ale przecież jeszcze dobrego
    "utylizują" w różnych sklepach, na pewno da się zorganizować jakieś
    jedzenie.

    Swoją szosą niektórzy traktują to jako styl życia (freeganie).

  • 44. Data: 2011-08-01 11:20:20
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-01 13:06, Kamil pisze:

    > Jest kilka możliwości w twojej opowieści :)
    > Albo starzy nie robili nic tylko płodzili kolejne mioty z tobą włącznie,

    To byłoby super! ZUS by kwitł i nie groziłby nam kryzys.

    > więc matka nie mogła robić nic innego jak tachać brzucha i rodzić - więc
    > praca zawodowa odpada. Dlatego jest was kilkunastu.

    Kobieta, która pracuje "zawodowo" zamiast dbać o rodzinę jest społeczną
    katastrofą.

    > Jest was kilku, ale zarabiacie po kilkanaście/dziesiąt tysięcy miesięcznie,
    > by łącznie wasze składki (i tak ograniczone do max podstawy) wyniosły tyle
    > co emeryturki dla waszych starych.

    A tu już p...isz jak potrzaskany.

    > reasumując - pleciesz dyrdymały koleś ;)

    Ty - większe. :)

    Uprośćmy:
    Kowalski ma starego ojca, Malinowski ma starego ojca. Kowalski i
    Malinowski płacą ojcom za mieszkanie i kartę kredytową (żeby mógł
    (ojciec) sobie kupić ziemniaki).
    Teraz przychodzi (sq..yn) urzędnik i mówi: Zamiast płacić swoim ojcom,
    będziecie płacić to do ZUSu, ja sobie z tego wezmę pensję i prowizję,
    resztę zainwestuję jak uznam za stosowne (w tym: wypłacę moim kolesiom
    za łapówę) i "zadbam", aby wasi ojcowie nie umarli z głodu. Przy okazji
    zadbam, aby nikt zanadto nie zadbał o ich zdrowie, bo ileż q. można?

    ... pisać dalej?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 45. Data: 2011-08-01 11:24:26
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-01 13:14, MZ pisze:

> [...]
    > gdyby np. był winien np. karambolu nawet 5 drogich aut z ofiarami w
    > ludziach. Pomijam już "regulacje prawne". Krótko mówiąc - całkowicie

    Wykonalne. Wystarczy zacząć realizować. Zmniejszy się ruch na drogach i
    radykalnie spadnie wypadkowość. Nic tak nie uczy myślenia, jak
    dotkliwość skutków jego braku.

    P.S. - nie wiedziałem o tym, co przytoczyłeś. Jak sądzisz, skąd się
    weźmie kasa na tę podwyższoną s.g.? Oczywiście ze składek...
    Czekajmy, aż producenci aut wypuszczą modele z kloszami reflektorów z
    polerowanego diamentu :D Może dożyjemy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 46. Data: 2011-08-01 11:57:33
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Kamil wrote:

    > ty nawet nie wiesz jakimi pojęciami mordę wycierasz.

    kolega z tych bardziej nawiedzonych jak widze?

  • 47. Data: 2011-08-01 12:05:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2011-08-01, bzdreg <b...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A "pierdle" nie są finansowane z podatków?

    abstrahujac od calej reszty - nie powinny byc ponad absolutne minimum

  • 48. Data: 2011-08-01 13:23:20
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-01 14:05, m4rkiz pisze:

    > abstrahujac od calej reszty - nie powinny byc ponad absolutne minimum

    Dodam:
    pierdle mają być dochodowymi obozami pracy. Więzień ma zarobić na czynsz
    (czyli utrzymanie pierdla), na pensję dla klawiszy, na swoje papu, a
    jeśli zarobi więcej, to mu to zostanie odłożone na "po wyjściu", albo
    lepiej - przelane do ZUSu, jak tu niektórzy proponują.

    Jeśli nie zarobi... no cóż- ma problem. ( *ON* ma problem!) Może dawać dupy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 49. Data: 2011-08-01 13:55:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-08-2011 15:23, Maruda pisze:
> [...]
    > jeśli zarobi więcej, to mu to zostanie odłożone na "po wyjściu", albo
    > lepiej - przelane do ZUSu, jak tu niektórzy proponują.

    Fajnie, a gdzie i u kogo mają pracować?
    Dziś dla więźniów praca to jest NAGRODA, przywilej, bo pracy dla nich
    jest niewiele, trzeba na nią zasłużyć albo "mieć chody".

    Mało który przedsiębiorca chce zatrudnić więźniów.
    A zatrudnianie ich do tzw. robót publicznych to przekładanie z kieszeni
    do kieszeni i jeszcze po drodze sporo wycieka na ochronę.

    > Jeśli nie zarobi... no cóż- ma problem. ( *ON* ma problem!) Może dawać
    > dupy.

    Rada w sumie dobra także dla bezrobotnych na wolności.
    Masz szansę na karierę w PUP.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 50. Data: 2011-08-01 14:17:37
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-01 15:55, Maddy pisze:

> [...]
    > do kieszeni i jeszcze po drodze sporo wycieka na ochronę.

    > Rada w sumie dobra także dla bezrobotnych na wolności.

    Do pierdla trafiają też całkiem zdolni przedsiębiorcy. Wystarczy im
    tylko pozwolić rozwinąć skrzydła. Czy ja gdzieś piszę, że w pierdlu ma
    obowiązywać kodeks pracy, przepisy BHP i inne wynalazki czyniące pracę
    nieefektywną? Ci przedsiębiorcy poradzą sobie (i pozostałym
    współwięźniom). Zapewniam. Jeśli jeszcze dołożyć moją ww motywację...

    Co masz na myśli pod "PUP"? Urząd pracy? A w życiu! Mogę się
    prostytuować, ale wszystko ma swoje granice!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.