  • 1. Data: 2011-07-29 11:06:23
    Temat: czy mozna do KRUS?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Witam
    czy moze ktos mi powiedziec czy istnieje mozliwosc przeniesienia sie do
    KRUS z ZUS w przypadku gdy kupilem dzialke ponad 2 hektary lasu.
    Dodam ze prowadze jednoosobowa dzialanosc gospodarcza i szukam mozliwosci
    obnizenia ZUSu - poza swoja dzialanoscia nie jestem nigdzie zatrudniony.
    Przemek

  • 2. Data: 2011-07-29 11:33:44
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:j0u47i$5b1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > obnizenia ZUSu - poza swoja dzialanoscia nie jestem nigdzie zatrudniony.
    Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy oblicza
    emeryturkę góra 500zł

  • 3. Data: 2011-07-29 12:01:10
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy oblicza
    > emeryturkę góra 500zł

    Czy wiesz jaka jest średnia życia przeciętnej osoby w Polsce? Faceta?
    Ile oddasz przez całe zycie im ? Ile dostaniesz od nich? Jakie masz szanse
    chociaz przez kilka lat dostwac emeryturę?

    Liczysz na Państwo? Jak przyjdzie do chorby poważnej np w rak
    (doświadczyłem) ,
    to odmawiają leczenia, bo nie opłaca się leczyć, przeciągają jak mogą
    badania i podawanie leków, abyś się wykończył, okazuje się, ze wlasnymi
    drogami i walką osoba taka juz zyje 4 rok i ma się przyzwoicie.

    Dlaczego nagminne staję się, ze nawet duże firmy zatrudniaja na najnizsza
    krajową, dając w kopercie resztę.

    na 10 znajomych 9 ma najnizszą krajową w wieku od 27-33lat. ta jedna
    pracuje w Budżetówka

    I robią tak firmy co zatrudniają po kilkaset osob, podfirmy robiące dla
    koorporacji również
    jak i malutkie firemki.

    Podnosza podatki, a strefa czarna rośnie. Czy to jest rozwiązanie?

  • 4. Data: 2011-07-29 14:43:56
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    jerzy.n nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy
    > oblicza emeryturkę góra 500zł

    a to chyba nie jest odpowiedź na pytanie, prawda?
    Przemek (inny niż wątkotwórca)

  • 5. Data: 2011-07-29 17:29:45
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:33:44 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy oblicza
    > emeryturkę góra 500zł

    Z ZUS/OFE wiele większa nie będzie, a wpłacić im trzeba wielokrotnie
    więcej. Kto jest ogarnięty, o swoją emeryturę i tak dba we własnym
    zakresie.

    AK

  • 6. Data: 2011-07-29 18:11:30
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Z ZUS/OFE wiele większa nie będzie, a wpłacić im trzeba wielokrotnie
    > więcej. Kto jest ogarnięty, o swoją emeryturę i tak dba we własnym
    > zakresie.
    >
    > AK

    Fajnie - tylko nikt nie odpowiedzial na pytanie.
    Moze ktos inny udzieli mi odpowiedzi czymoge sie przeniesc do KRUSu
    Przemek (watkotworca)

  • 7. Data: 2011-07-29 18:12:38
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:j0u47i$5b1$1@news.onet.pl...
    > Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy oblicza
    Wlasnie po to by miec godziwa emeryture chce spieprzyc z ZUSu- czy to
    zrozumiale?
    Przemek (Watkotworca)

  • 8. Data: 2011-07-29 22:50:16
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

> [...]
    > obnizenia ZUSu - poza swoja dzialanoscia nie jestem nigdzie zatrudniony.

    http://zus.wieszjak.pl/informacje-ogolne/207438,Kto-
    moze-ubezpieczyc-sie-w-KRUS.html

    http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/ubezpieczenie-sp
    oleczne/ubezpieczenie-spoleczne-dla-rolnikow-prowadz
    acych-dodatkowo-dzialalnosc-pozarolnicza/

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kto-moze-placic-skla
    dki-do-KRUS-1844563.html

    http://www.krus.gov.pl/krus/struktura/centrala/centr
    ala-dane-adresowe/

  • 9. Data: 2011-07-30 06:56:20
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 20:12, Przemek pisze:
    > Wlasnie po to by miec godziwa emeryture chce spieprzyc z ZUSu- czy to
    > zrozumiale?
    Masz rodziców, dziadków na emeryturze? To jak już "spieprzysz z ZUSu" do
    KRUS to nie zapomnij im o tym powiedzieć, niech wiedzą że od teraz kto
    innym na ich emeryturę się zrzuca, bo mają potomka-cwaniaczka. KRUS
    powinien być już dawno zlikwidowany, albo państwo powinno kategorycznie
    zakończyć dopłacanie do tej fikcji i zacząć stosować rynkowe zasady
    składek i wypłat. Takie posty jak ten tylko jasno to potwierdzają.
    Ciekawe jakby zrobić przegląd, ilu "właścicieli ogródka działkowego"
    korzysta z KRUSu klepiąc ciężką kasę jako biznesmeni.
    --
    MZ

  • 10. Data: 2011-07-30 13:15:57
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-30 08:56, MZ pisze:
> [...]
    > Ciekawe jakby zrobić przegląd, ilu "właścicieli ogródka działkowego"
    > korzysta z KRUSu klepiąc ciężką kasę jako biznesmeni.

    Czy masz pretensje do obywateli, że optymalizują swoje wydatki?
    Czy jest coś złego w tym, że ktoś chce dać mniej się złupić zbójom nadal
    postępując wg prawa?
    Czy sądzisz, że Gawroniki i inne Stokłosy w poczuciu solidarności
    społecznej nie unikają płacenia cesarzowi co cesarskie?

    Miłego głosowania na PO/PiS/SLD

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.