  • 1. Data: 2011-07-28 10:11:33
    Temat: wspolnota chce wykupić grunt, ojciec-wlasciciel sie uparl i nie chce
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    do 9 sierpnia jest możliwość dla niektórych wykupienia gruntu z 90% zniżką,
    ojcu członek zarządu podpadł więc jest przeciwko wszystkiemu co on proponuje

    ta osoba twierdzi że poda ojca do sądu o odszkodowanie
    w celu pokrycia straconych przez te osoby zniżek

    czy mają do tego prawo?

    --
    http://go.zasms.pl/glosuj/?dir=glosowania/voip/opera
    torzy/

  • 2. Data: 2011-07-28 10:38:38
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-28 12:11, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > on proponuje
    >
    > ta osoba twierdzi że poda ojca do sądu o odszkodowanie
    > w celu pokrycia straconych przez te osoby zniżek

    Każdy ma prawo pozwać każdego o-co-tam-chce. To tylko takie pohukiwanie.
    Najwyżej (a w tym przypadku na 99.99%) przegra. Koszta zapłaci cała
    wspólnota.
    Może potem takiego durnia odwołają z zarządu.

    ... a wspólnota może wystąpić do sądu o wydanie decyzji pomimo braku
    zgody 100% właścicieli.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-07-28 16:55:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Może potem takiego durnia odwołają z zarządu.
    >
    > ... a wspólnota może wystąpić do sądu o wydanie decyzji pomimo braku zgody

    czyli wspolnota i tak zrobi co chce,
    a ojciec straci szansę na 90% rabat

  • 4. Data: 2011-07-28 17:18:17
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-07-28 18:55, zlotowinfo pisze:

    > czyli wspolnota i tak zrobi co chce,
    > a ojciec straci szansę na 90% rabat

    Nie straci :)
    Tylko mało im czasu zostało. Sąd nie zdąży na pewno. Chyba, że ustawę
    prolongują albo coś-tam wymyślą.

    Podejrzewam, że mogą nie prolongować, a całe to zamieszanie jest grubo
    szytą podkładką pod sprzedaż gruntu za łapówkę, a potem nowy właściciel
    gruntu powie wspólnocie "weźcie se ten domek i wyp..jcie z mojej
    działki". Myślę, że to o to chodzi.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 5. Data: 2011-07-30 11:55:01
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-07-28 12:11, zlotowinfo wrote:
    > do 9 sierpnia jest możliwość dla niektórych wykupienia gruntu z 90%
    > zniżką, ojcu członek zarządu podpadł więc jest przeciwko wszystkiemu co
    > on proponuje

    Troszkę bez sensu z tym "wszystko".

    Shrek.