  • 41. Data: 2004-04-13 12:04:08
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > Jest w sam raz, nietrzezwi kierowcy powoduja wypadki.

    Czyżby a może jednak wypadki powodują kierujący pojazdami, sam nietrzeźwy
    kierowca bez pojazdu niby jak ? Czytaliście ustawę "prawo o ruchu drogowym"
    przecież wyraźnie mówi o kierujących pojazdami w stanie nietrzeźwości i po
    sporzyciu a nie o pieszych.

    > Mozna wraca w inny sposob z imprecy, tak aby nie zagrazac zyciu / zdrowiu
    > innych ludzi.

    innych czyli tych za kierownicą bez żartów proszę.

  • 42. Data: 2004-04-13 12:16:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > to czemu pieszy nie ma obowiazkowego oc??
    > skoro wg ciebie jest takm samym uczestnikiem ruchu jak kierowca?

    Popierwsze nie pisalem ze "takim samym" a po drugie moze dlatego,
    ze ma za mala "pojemnosc skokowa silnika"..
    A po trzecie to nie prowokuj losu....wprowadza i bedziesz plakal.

    Boguslaw

  • 43. Data: 2004-04-13 12:22:16
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@p...wywalto.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna, mozna, pieszy jest tak samo uczestnikiem ruchu drogowego jak inne
    > pojazdy (jakby nie patrzrzac chopdnik jest czescia drogi) i obowiazkiem
    > kazdego pieszego jest znac przepisy ruchu drogowego i ich przestrzegac

    a czy buty sa pojazdem mechanicznym??
    prawko moga ci zabrac za prowadzenie pojazdy mechanicznego, a nie za
    chodzenie

    jesli mozna zabrc prawko za chodzenie po pijaku to w takim razie mozna wydac
    zakaz prowadzenia pojazdow, lub robienia prawka kazdemu napotkanemu
    nawalonemu pieszemu, nie uwazasz ze to lekka paranoja?

    > Jesli ktos pod wplywem alkoholu popelnia wykroczenie w skutek ktorego
    > dochodzi do zdarzenia drogowego to policja ma prawo zatrzymac takiemu
    > delikwentowi prawo

    jakis paragaf?
    czy tylko tak to sobie wymysliles

  • 44. Data: 2004-04-13 12:33:41
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > Ja czytalem.....
    > Czasem jest napisane "uczestnik ruchu....."

    Owszem zgadzam się z tobą ale na pewno nie w artykule dotyczącym uprawnień
    policjanta co do zatrzymania prawa jazdy.

  • 45. Data: 2004-04-13 12:48:36
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Problemem nie jest chodzenie po ulicach (chodnikach) po pijaku ale
    > spowowowanie wypadku albo kolizji (zarówno po pijaku jak i po
    > trzeźwemu)

    prawo jazdy moga ci zabrac za prowadzenie pojazdu mech. pod wpywem
    alkocholu, za spowodowanie kolizji nie zabieraja prawka

  • 46. Data: 2004-04-13 12:57:25
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

  • 47. Data: 2004-04-13 13:19:42
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > W ogole zadnego dokumentu nie muissz pokazywac, nie musisz przy sobie nic
    > takiego
    > posiadac, podajesz, imie nazwisko, imie ojca gdzie ur. i przez radio
    > sprawdza.
    > To tak na przyszlosc.

    A na nastepny dzien jak juz swiadkowie potwierdza twoja tozsamosc
    wypuszczaja cie z aresztu ...

    ;-)))

  • 48. Data: 2004-04-13 13:25:28
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik KaMil <M...@o...pl> napisał:
    > Tylko pewnie nie podasz podstawy prawnej, ze mozna zabrac ?
    > Nie mam na mysli sadu, ale policjanta, ktory PJ zatrzymal. pamietaj,
    > ze pieszy to nie kierowca i art.135.1.2 nie ma tu zastosowania.

    Popraw mnie, jeśli się mylę, ale kodeksowa definicja kierowcy mówi
    o osobie posiadającej uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym,
    prawda? W odróżnieniu od kierującego. Tak więc chyba jednak można tu
    zastosować ten artykuł?

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 49. Data: 2004-04-13 13:28:57
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości

    > No to sobie fajne rzeczy dopisales do powyzszego przyklady : alkoholik,
    > narkoman, kilkukrotne wtargniecie...
    > Tutaj mamy jednorazowy incydent - powrot z imprezy. W tym przypadku
    zabranie
    > prawa jazdy uwazam za irracjonalne.

    Napisales ,,co do pieszego'' a nie ,,co do pieszego
    o ktorym mowi lysy''
    Pozdr

  • 50. Data: 2004-04-13 13:35:33
    Od: "xyz" <...@w...pl>