  • 1. Data: 2004-04-12 20:36:32
    Temat: Ubezpieczenie OC - śmierć właściciela- co dalej ?????????
    Od: "pk" <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanko ?
    Zdarzyła mi sie następująca sytuacja.
    Zmarł mi ojciec miał zarejestrowane na siebie 2 samochody z tym że w 1 samo
    chódzie jestem wpisany jako współwaściciel

    Mam juz wyrok sądu dot sprawy spadkowej i nie wiem co teraz ze składkami OC.
    Z PZU cały czas przychodzą ( przekazy bankowe ) i płace regularnie składki O
    C na konto " zmarłego właściciela" Ale nie wiem czy cos takiego jest do końc
    a legalne.
    Jeden z doradców ubezpieczeniowych wyjaśnił mi , że opłacam te składki jako
    posiadacz pojazdu a nie własciciel który faktycznie nie zyje. I niby moge je
    ździć.
    Wiem ze sprawa jest nieco prostsza w przypadku 2 samochodu , którego jestem
    współwaścicielem ale i tak prosze o pomoc.
    Czy będąc współwaściecielem auta obejmuje mnie polisa OC czy tylko tą osoba
    która jest wpisana na dowodzie wpłaty OC ?
    Czy jako współwaściciel dziedzicze zniżki ?
    Czy ktoś miał podobna sytuacje i co w tej sprawie mozna zrobić ?

  • 2. Data: 2004-04-13 08:58:06
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC - śmierć właściciela- co dalej ?????????
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    pk wrote:

> [...]
    > OC. Z PZU cały czas przychodzą ( przekazy bankowe ) i płace regularnie
    > składki O C na konto " zmarłego właściciela" Ale nie wiem czy cos takiego

    No a nieprosciej isc do pZU i sprawe zalatwic jak trzeba ?

    Boguslaw