  • 11. Data: 2006-03-16 17:50:17
    Temat: Re: czy isc z tym do GIODO?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Lezal na stole.

    Wrecz zostal wlaczony na oczach owego konsultanta.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2006-03-16 17:54:04
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Tiger" <c...@c...pl> writes:

    > Przeciez moge nosic przy sobie dyktafon i np. pojsc
    > do ogolnodostepnego biura obslugi klienta, gdzie moge nagrac swoja
    > rozmowe z konsultantem. Swoje rozmowy mam prawo nagrywac np. w celu
    > dokumentacji ich przebiegu. Jak inaczej mam udowodnic, ze czegos mi
    > odmowiono, jezeli np. odmawiaja mi tez wreczenia odmowy na pismie?

    To nie wiedziałem, że nagrywanie rozmów z osobami trzecimi jest
    legalne. A czy druga strona była świadoma tego, że nagrywałeś/
    nagrywałaś tę rozmowę? Tzn. czy włączony dyktafon leżał na stole,
    czy znajdował się w twojej kieszeni?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 13. Data: 2006-03-16 18:09:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Tiger" <c...@c...pl> writes:

    > Wrecz zostal wlaczony na oczach owego konsultanta.

    Jeszcze jedno pytanie: czy naprawdę tak nisko oceniasz swoją
    wiarygodność, żeby musieć nagrywać rozmowy z osobami trzecimi?

  • 14. Data: 2006-03-16 18:17:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Tiger napisał:

    > To juz chyba ostatnie pytanie w tym watku...

    Zadzwoń jeszcze raz podając nazwisko, ulicę i miasto.

    M.

  • 15. Data: 2006-03-16 18:21:56
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Thu, 16 Mar 2006 19:09:31 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    [cut]
    > Jeszcze jedno pytanie: czy naprawdę tak nisko oceniasz swoją
    > wiarygodność, żeby musieć nagrywać rozmowy z osobami trzecimi?

    A jak znajdzie odpowiedź i na to pytanie, to powiedz mu jeszcze, że ma
    wszy i na pewno krzywe zęby. Tylko przypadkiem się nie zagalopuj i nie
    odpowiedz na jego pytanie i zgodnie z tematyką grupy!

    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 16. Data: 2006-03-16 19:06:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    DonWito <q...@c...barg.cy> writes:

> [...]
    > ma wszy i na pewno krzywe zęby. Tylko przypadkiem się nie zagalopuj
    > i nie odpowiedz na jego pytanie i zgodnie z tematyką grupy!

    Sorry, poniosło mnie. Poza tym to pytanie chyba jest luźno związane
    z tematyką psp? W każdym razie -- gdybym był adwokatem, to na pewno
    bym je na rozprawie zadał ;)

  • 17. Data: 2006-03-16 19:25:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:87oe06qnr7.fsf@hector.domek Piotr Dembiński

> [...]
    > legalne. A czy druga strona była świadoma tego, że nagrywałeś/
    > nagrywałaś tę rozmowę? Tzn. czy włączony dyktafon leżał na stole,
    To bez żadnego znaczenia.
    Kazdy może rejestrować (w tym również nagrywać) swoje rozmowy i nie musi o
    tym uprzedzać pozostałych uczestników. Przez "swoje rozmowy" należy rozumieć
    rozmowy, w których się czynnie lub biernie uczestniczy, oraz rozmowy,
    których treść jest przeznaczona dla osoby rejestrującej. Jest to całkowicie
    legalne.

    Jotte

  • 18. Data: 2006-03-16 19:56:07
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > A takie nagrywanie jest legalne?
    Możesz nagrać w sposób jawny lub niejawny dowolną rozmowe w twoim
    otoczeniu lub z twoim udziałem.
    Tak samo jak możesz sfotografować wszystko co widzisz.

    Inną sprawą jest publikacja, ale do celów dowodowych (Sąd) nie ma dyskusji.
    Amen

    MZ

  • 19. Data: 2006-03-16 20:21:04
    Temat: Nagrywanie rozmów (było: czy isc z tym do GIODO?)
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jotte" <t...@W...pl> writes:

    [...]

> [...]
    > uczestniczy, oraz rozmowy, których treść jest przeznaczona
    > dla osoby rejestrującej. Jest to całkowicie legalne.

    Świetnie.

  • 20. Data: 2006-03-16 20:41:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    >Otrzymalem odpowiedz, ze nie ma zarejestrowanego na ten pelny adres (Ulica,
    >numer ulicy, numer mieszkania) numeru telefonu.

    Bo panie na informacji widzą tylko ulice, nazwisko, miasto. Numeru
    mieszkania już nie. Zadzwon jeszcze raz i powiedz ze szukasz telefonu do [tu
    twoje nazwisko], zamieszkalego w [miasto] ulica .... Albo sprawdz sobie tu
    http://telefony.arteq.org/ - mozesz tam nawet znalezc abonenta po numerze
    telefonu, ktory wpisujesz w postaci (XX) XXXXXXX

    HaNkA