  • 1. Data: 2006-03-16 09:22:27
    Temat: sad gospodarczy
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie

    korzystalem z uslug pewnej firmy reklamowe, chodzilo o reklame na tablicy
    reklamowej w pewnym miescie,

    caly proces wygladal tak, ze pierwsza umowa byla z inna firma do tej pory
    dzialamy a druga z inna

    nie otrzymalem zadnej faktury, tylko umowe

    dostalem w pewnym momencie pismo z sadu ze jeszcze inna firma nowa nazwa
    (wiem ze chodzi o tych samych ludzi, ale jest teraz inny wlasciciel i nazwa)
    podali mnie do sadu o rzekome nie uregulowanie naleznosci

    otrzymalem rowniez wczesniej pismo tego czlowieka z wyliczeniem sobie jakis
    odsetek itp juz podaje szczegoly

    zgodnie z decyzja art 512 KC przeniesienie wierzytelnosci na wlasnie ta
    firme ktora pozwala mnie do sadu

    a teraz wyliczenia

    3x440 = 1320 zl za reklame, a w grudniu wystosowalem pismo do wczesniejszej
    firmy o rezygnacje w terminie natychmiastowym podajac jako przyczyne
    niekompetencje firmy itp
    teraz odsetki 1980

    co mam w obecnej sytuacji zrobic

    jak mam sie bronic co powinienem miec, dodam iz nie otrzymywalem zadnych
    faktur z tej firmy, nie iwem jak to sobie wyobrazali uiszczanie oplat bo
    zadnej nie mialem

    zostal zrobionyduplikat na przelew 7 dni bez mojego podpisu
    z 07-11-2005 na kwote wlasnie 440zl za okres XI 2005 do 2006
    wiec nie wiem skad te wyliczenia itp

    prosze o jakas podpowiedz lub kontakt telefoniczny

    0606 43 8210

    pozdrawiam

    juz oslabiony
    Dariusz

  • 2. Data: 2006-03-16 09:34:10
    Temat: Re: sad gospodarczy
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Daro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reklamowej w pewnym miescie,
    >
    > caly proces wygladal tak, ze pierwsza umowa byla z inna firma do tej pory

    glupi jestem ale ni kumam tego zdania za cholere ... ile bylo umow w koncu i
    z iloma podmiotami, jakiej umowy dot proces ???

    > nie otrzymalem zadnej faktury, tylko umowe

    czytales ??? co tam jest o wynagrodzeniu i terminie zapłaty ???

    > dostalem w pewnym momencie pismo z sadu ze jeszcze inna firma nowa nazwa

    ktora to juz z kolei ??

    > (wiem ze chodzi o tych samych ludzi, ale jest teraz inny wlasciciel i
    > nazwa) podali mnie do sadu o rzekome nie uregulowanie naleznosci

    jak nieuregulowales to calkiem slusznie robia

    > otrzymalem rowniez wczesniej pismo tego czlowieka z wyliczeniem sobie
    > jakis odsetek itp

    co znaczy itp ???

    juz podaje szczegoly

    > zgodnie z decyzja art 512 KC przeniesienie wierzytelnosci na wlasnie ta
    > firme ktora pozwala mnie do sadu

    cesja wierzytelnosci ... dopuszczalna

    > a teraz wyliczenia
    >
    > 3x440 = 1320 zl za reklame, a w grudniu wystosowalem pismo do
    > wczesniejszej firmy o rezygnacje w terminie natychmiastowym podajac jako
    > przyczyne niekompetencje firmy itp

    co znaczy itp ??? podpisales umowe ??? skorzystales z uslugi ??? reklama
    zostala wykonana jak mniemam wiec nalezy sie wynagordzenie

    > teraz odsetki 1980

    za jaki okres i w jakiej wysokosci /ustawowe, umowne - jakie i na jakiej
    podstawie/

    > co mam w obecnej sytuacji zrobic

    w sposob jasny sobie to poukladac

    > jak mam sie bronic co powinienem miec, dodam iz nie otrzymywalem zadnych
    > faktur z tej firmy, nie iwem jak to sobie wyobrazali uiszczanie oplat bo
    > zadnej nie mialem

    jakie byly porozumienia ??? nic nie ma w umowie na ten temat ???

    > zostal zrobionyduplikat na przelew 7 dni bez mojego podpisu
    > z 07-11-2005 na kwote wlasnie 440zl za okres XI 2005 do 2006
    > wiec nie wiem skad te wyliczenia itp

    a tego tyz w ogole nie kumam ... co to jest "duplikat na przelew" czy to
    ponowny druk przelewu /??? dostales go ?? przelew podpisuje osoba, ktora go
    realizuje ... widac byl to druk zaplaty wystawiony przez nich dla Ciebie

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2006-03-16 09:36:08
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    na jakim etapie jest postepowanie ???

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2006-03-16 14:40:58
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    Witaj

    umowe podpisalem z firma X na okres polroczny za co zostalo zaplacone i
    potwierdzone,
    zostal wystawiony rachunek na przelew ale zaplata byla gotowkowa co zostalo
    zaznaczone na owym rachunku

    sprawa byla 20-05-2005

    umowa wyglada tak ze automatycznie zostaje przedluzana a jesli mam inne
    zdanie w ciagu 2 mies przed wygaznieciem mam dac znac,

    wiec niestety skonczyla sie 11.2005 a ja napisalem do nich 01.12.2005 ze
    rezygnuje,

    ale nie otrzymalem zadnego rachunku z przelewem, nikt mi nic nie dostarczyl,
    moglem zapomniec, zreszta skad mam wiedziec gdzie przelew robic i na jakiej
    podstawie prawda?

    kolejna sprawa jest taka ze cesie ktora sobie zrobili, ja nie otrzymalem
    zadnego aneksu do umowy, ktora w istocie sie zmienila, gdyz podpisujac umowe
    z X nie wiedzialem o istnieniu firmy Y ktora to owa cesie zrobila X->Y
    i owa Y mnie oskarza

    odsetki chyba sobie licza od 11-2005 do nie wiem kiedy

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-16 16:25:59
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > umowe podpisalem z firma X na okres polroczny za co zostalo zaplacone i
    > potwierdzone,
    > zostal wystawiony rachunek na przelew ale zaplata byla gotowkowa co
    > zostalo zaznaczone na owym rachunku

    rozumiem ,ze na rachunku jest "zaplacono gotowka" ?

> [...]
    > zdanie w ciagu 2 mies przed wygaznieciem mam dac znac,
    >
    > wiec niestety skonczyla sie 11.2005 a ja napisalem do nich 01.12.2005 ze

    jak widze nieskutecznie wypowiedziales. skoro miales wypowiedziec na 2
    miesiace przed koncem "polrocza" a tego nie zrobiles to automatycznie
    przedluzyla sie na kolejne pol roku

    > ale nie otrzymalem zadnego rachunku z przelewem, nikt mi nic nie
    > dostarczyl, moglem zapomniec, zreszta skad mam wiedziec gdzie przelew
    > robic i na jakiej podstawie prawda?

    jezeli jest sie strona jakiegos stosunku to tez wypadaloby sie interesowac
    niemniej jednak fakt nieotzrymania zadnego rachunku jest jakims argumentem

> [...]
    > zadnego aneksu do umowy, ktora w istocie sie zmienila, gdyz podpisujac
    > umowe z X nie wiedzialem o istnieniu firmy Y ktora to owa cesie zrobila

    cesja moze nastapic bez zgodny dluznika. info dla dluznika idzie tylko po to
    ,zeby ten iedzial komu zaplacic

    > odsetki chyba sobie licza od 11-2005 do nie wiem kiedy

    w takim razie co wiesz??? czy trwa jakies postepowania sadowe ? na jakim
    jest etapie ? jakie jest zadanie pozwu i okolicznosci , ktore uzasadniaja to
    zadanie???
    w wezwaniu do zaplaty czy tez pozwie napwno jest wskazane z jakiego tytulu
    powod zada, za jaki okres itd itp

    pozdrawiam
    Łukasz