  • 1. Data: 2006-03-16 10:10:32
    Temat: problem z zusem-renta rodzinna
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    witam,
    w 2001 roku zmarl moj ojciec. Zlozylem podanie o rente rodzinna, podanie
    zostalo odrzucone bo podobno ojciec mial za dlugi okres nieskladkowy- cos w
    tym rodzaju. Ale nie o to chodzi juz teraz. Sprawe wygralem, dzieki opiniom
    lekarskim ze ojciec byl juz wczesniej chory, w 2002 roku ale zus nadal
    skladal apelacje. W lutym 2006 byla nastepna rozprawa, apelacja zusu zostala
    odrzucona czyli sprawe wygralem. W grudniu 2005 skonczylem 25 lat czyli
    przysluguje mi wyrownanie od 2001 roku (renta zdaje sie jest przyznawana do
    ukonczenia 25 roku zycia). Prawie przez caly okres sie uczylem, z malymi
    przerwami, nadal jestem studentem zaocznych studiow. NO i teraz pytanie:
    Zus ma mi na dniach wyplacic wyrownanie za okres 2001-2005. Jak wyglada
    sprawa z odsetkami za ten okres? Czy maja rowniez obowiazek wyplacic
    odsetki? Prawnik w zusie powiedzial ze nie, ale ja im srednio wierze.
    Bardzo prosze o wszelka pomoc:)

    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2006-03-16 14:27:48
    Temat: Re: problem z zusem-renta rodzinna
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Anax WRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawa z odsetkami za ten okres? Czy maja rowniez obowiazek wyplacic
    > odsetki? Prawnik w zusie powiedzial ze nie, ale ja im srednio wierze.

    A na sprawie była mowa o odsetkach i sąd zasądził z odsetkami?

  • 3. Data: 2006-03-16 17:47:46
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A na sprawie była mowa o odsetkach i sąd zasądził z odsetkami?

    nie nie bylo mowy nigdy na zadnej sprawie o odsetkach. Jesli by byla mowa to
    pewnie musieliby wyplacic, ale mi bardziej chodzi o to czy mam podstawy do
    zadania tych odsetek powiedzmy w osobnej sprawie czy moze jest jakis odgorny
    przepis ze odsetki nie przysluguja jesli przez caly okres jest toczona
    sprawa.
    Anax