  • 1. Data: 2006-03-16 09:38:36
    Temat: Jaka kara w innym państwie?
    Od: ivo_ns<m...@w...pl>

    Chciałabym się dowiedzieć co może grozić za kradzież nart w Austrii?Pojechało
    dwóch facetów do Austrii na flomarki.Kupują tam używane narty i buty
    narciarskie.Nie mają żadnych kwitów na to że tam kupowali.Coś im jeszcze strzeliło
    do łba że ukradli pare nart.Zostali złapani.Siedzą już w areszcie prawie 3tyg.Nie
    mam z nimi kontaktu.Częściowo przyznali się do winy.Jak kara?Jaka grzywna?Ile to
    jeszcze może trwać?Prosze o pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-16 09:40:14
    Temat: Re: Jaka kara w innym państwie?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "ivo_ns" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3tyg.Nie
    > mam z nimi kontaktu.Częściowo przyznali się do winy.Jak kara?Jaka grzywna?Ile

    obcinać łapy i pozbawiać polskiego obywatelstwa

  • 3. Data: 2006-03-16 09:47:47
    Od: "Kontik" <k...@a...pl>

    "gasper" <g...@p...comp> wrote in message

    > obcinać łapy i pozbawiać polskiego obywatelstwa

    Właśnie - sam bym tego lepiej nie napisał. Mam nadzieję że całe życie będą
    mieli przez to przechlapane.

    Konrad

  • 4. Data: 2006-03-16 10:52:20
    Od: "PaPi" <h...@h...hue>

> [...]
    > 3tyg.Nie
    > mam z nimi kontaktu.Częściowo przyznali się do winy.Jak kara?Jaka grzywna?Ile

    Bosh... Niech chociaz powiedza, ze byli z Bialorusi...
    Takie gnoje powinni byc raz ukarani w miejsciu popelnienia przestepstwa
    (Austria) oraz drugi raz za szkalowanie imienia Polski i Polakow w kraju.

    PaPi

  • 5. Data: 2006-03-16 11:56:20
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "PaPi" <h...@h...hue> napisał w wiadomości

    > Takie gnoje powinni byc raz ukarani w miejsciu popelnienia przestepstwa
    > (Austria) oraz drugi raz za szkalowanie imienia Polski i Polakow w kraju.

    Ale jakie szkalowanie?
    I tak wszyscy wiedza - i slusznie - ze Polak to zlodziej :)

    Pozdrawiam
    SDD - Polak, tez troche zlodziej

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 6. Data: 2006-03-16 21:46:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ivo_ns [###m...@w...pl.###] napisał:

    Kara pewnie poważna nie będzie. Nie sądzę, by za kradzież jednej pary
    nart poszli w ogóle siedzieć. W areszcie siedzą, bo Austriacy zdają
    sobie sprawę, że jak ich wypuszczą, to ich więcej nie zobaczą.
    Posiedzą do rozprawy.