  • 1. Data: 2010-01-22 11:16:45
    Temat: co robic? (chała w orzekaniu w sądach i prokuraturze)
    Od: "keen" <k...@p...onet.pl>

    Pisałem juz kiedyś o sytucaji, bez zadnego powodu (poza osobistą
    głupotą orzecznikow) orzeczono mi bez żadnej podstawy 'schizofrenie
    paranoidalną' (totalna głupota) co wiecej zawnioskowano o
    zeslanie mnie na tzw 'internację' do szpitala psychiatrycznego -
    w tym momencie nie jest to juz nawet tylko glupota ale zalatuje
    to z lekka chinami czy białorusią Nie kwapie sie do wnioskowania
    by wyslano mnie na inną obserwację - bo niby czemu - przestepstwo
    pierwszych orzecznikow tj karygodna (naprawde) niekompetencja
    i wyprodukowanie falszywej opini z nadzwyczajna lekkością
    i głupotą nie udowodni się przez opinie drugich (być może równie
    głupich, a nie chce tracic 4 tygodni zycia i zalatwiania swoich
    spraw) - tylko mozna je wykazac przez pochylenie się nad ich
    dzialaniem - łatwo wykazac jaką chałę odwalili a brną dalej.
    Złożyłem doniesienie do prokuratury (bo mam takie prawo -
    nie widzi mi sie chodzic z orzeczeniem o schizofreni paranoidalnej na
    karku w zagrozeniu wsadzeniem mnie na dowolny czas bez zadnej choroby
    czy stwazanego zagrozenia i zadnego przestepstwa itd - przemocą
    do szpitala psychiatrycznego) Prokuraturo odrzuciła to,
    zlozylem odwolanie sąd odrzucił to (uzasadnienie 'nie ma
    powodu przypuszczac ze jest falszywa' moje pisma nie sa
    widac dla nich dostatecznym powodem a sęk w tym że jest
    ona fałszywa - i jako obywalel jestem niestety tą całościową
    chałą dosyć wstrząśniety, dupy naszych szanownych państwa orzeczników
    prokuratorów i sędziów POWINNY spaść ze stołków w obliczu tej
    niesamowitej chały jaką tu produkują. Moje pytanie jest takie

    co moge zrobic? - ciagle mam na karku falszywe kretyńskie i zbrodnicze
    orzeczenie, prokuratura produkuje pisemka na poziomie intelektualnym pań z
    przedszkola lub blablającej urzędniczki, to co slysze przez telefon
    to nudzenie i blablanina i nadal nie wiem jak zmuśić tych wszystkich
    szanownych państwa choćby do przeprosiń.

    co robić?

    keen

  • 2. Data: 2010-01-22 11:57:23
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    keen wrote:

    > Pisałem juz kiedyś o sytucaji, bez zadnego powodu (poza osobistą
    > głupotą orzecznikow) orzeczono mi bez żadnej podstawy 'schizofrenie
    > paranoidalną' (totalna głupota)

    Przeczytałem tamten wątek, i powiem Ci z własnego doświadczenia (ale z
    drugiej strony barykady):

    Na studiach miałem praktyki w takim szpitalu, na wstępie przyprowadzono
    nam na wywiad dwóch ludzi, mieliśmy postawić diagnozę.
    Pierwsze przyszło wielkie chłopisko. Zadawaliśmy książkowe pytania...
    odpowiadał "no przyszedłem, no jestem, staram się pomagać".
    Generalnie pasowało wszystko pod jakiś tam zespół.

    Oczywiście okazało się że to jeden z lekarzy z oddziału.

    Potem przyprowadzili drugiego, gość niesamowicie inteligentny, bystry,
    rozsądny, oblatany... Nie wyłapaliśmy żadnych zaburzeń.
    W pewnym momencie lekarz nas pilnujący się zlitował, odezwał się i
    zapytał go o jeden temat... no i się zaczęło...

    Owszem, bywa że lekarze się pomylą, ale też bardziej prawdopodobne jest
    że Twoja ocena innych pacjentów była błędna.

    A już próba oceny własnego stanu zdrowia psychicznego z góry jest
    skazana na porażkę. Poszukaj sobie pod hasłem "fałszywy sąd
    wartościujący", może zrozumiesz dlaczego.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-01-22 12:21:21
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news:hjc3r3$632$1@news.onet.pl...

    > A już próba oceny własnego stanu zdrowia psychicznego z góry jest
    > skazana na porażkę. Poszukaj sobie pod hasłem "fałszywy sąd
    > wartościujący", może zrozumiesz dlaczego.

    Krótko mówiąc "Jesteś wariatem, siedź cicho i się nie wychylaj". Taka
    diagnoza na odległość bez znajomości faktów.
    Gość się pyta o dalsze postępowanie, a w odpowiedzi dostaje, że jak mu
    powiedzieli, że jest wariatem, to jest i koniec.

    Ja bym z tym poszedł do mediów. "Uwaga" w TVN, "Nie" Urbana, "Fakty i mity"
    tylko czekają na takie rzeczy.

  • 4. Data: 2010-01-22 13:30:38
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Ajgor wrote:

    > Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości

    > Krótko mówiąc "Jesteś wariatem, siedź cicho i się nie wychylaj".

    Nie, krótko mówiąc:
    Ocena "jestem zdrowy" w przypadku stanów psychiatrycznych jest niewiele
    warta.
    W większości przypadków człowiek, niezależnie od tego czy jest chory
    czy zdrowy - będzie uważał że jest zdrowy.

    Część chorych jest w stanie sobie to uświadomić.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-01-22 13:54:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news:hjc99u$mdj$1@news.onet.pl...

    Ale autor nie pytal o ocene, czy jest zdrowy, tylko o dalsza droge
    postepowania. Czy to na prawde tak trudno zrozumiec?
    Po za tym so cie tyczy prokuratorowq i sedziow - ja sam na wlasne oczy
    widzalem, jak wyglada ich postepowanie.
    W pierwszej kolejnosci to ONI powinni byc zbadani.

  • 6. Data: 2010-01-22 14:17:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > cie tyczy prokuratorowq i sedziow - ja sam na wlasne oczy widzalem,
    > jak wyglada ich postepowanie. W pierwszej kolejnosci to ONI powinni

    A czytałeś ten jego poprzedni wątek?
    Zrobił już imho wszystko co mógł, zgodnie z prawem.

    A i ta ich ocena nie była wzięta nie wiadomo z czego - był
    hospitalizowany i obserwowany.

    I w tej sytuacji moja sugestia co do dalszej drogi postępowania jest
    taka:
    Spróbować sobie uświadomić że "moja ocena może być błędna". I spróbować
    leczenia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-01-22 14:21:28
    Od: "keen" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiedzieli, że jest wariatem, to jest i koniec.
    >
    > Ja bym z tym poszedł do mediów. "Uwaga" w TVN, "Nie" Urbana, "Fakty i mity"

    Dzięki za rozumny głos. Kolega psychiatra ilustruje niniejszymi
    dwiema reprezentacyjnymi dla 'towarzystwa' wypowiedziami właśnie
    'smutek sytuacj'i jak ja to mówie.

    Tak naprawde jednak wierzę że za orzeczenie bez powodu człowiekowi
    schizofreni paranoidalnej i za wsadzenie takiegoż do szpitala
    (czyli mnie ewentualnie) należy się stosowna przewidziana za taki
    czyn kara - ufam w to. Powyższy post jest już nie tyle o psychiatrach
    - o tym już była tu mowa ktoś cytował eksperyment z tym jak
    wyslano 8 zdrowych ludzi do psychiatryka i wszystkim 8miu
    orzeczono schizofrenie itd - co o prokuraturze i sądach
    które mz odstawiają chałę i łamia moje prawa obywatelskie
    odrzucajac moje doniesienie o falszywosci tej opini - powinienem
    miec mozliwosc obrony przet tym i wykazania falszywosci tej opini
    - braku jakichkolwiek realnych podstaw ku takiej - a tak jest
    - sad _powinien_ to zbadac. Chyba moge sie jeszcze raz odwoływac,
    moze dzwonic do jakichs instytucji praw człowieka itd ale
    wogole jestem nieco zmeczony tym wszystkim i też generalne wrażenie
    nt orzeczników prokuratury i sądów mam jako obywatel szczerze
    mowiac na skutek tych doświadczeń kiepskie, 'krytyczne' powiedziałbym.

    keen

  • 8. Data: 2010-01-22 14:38:16
    Od: "keen" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > taka:
    > Spróbować sobie uświadomić że "moja ocena może być błędna". I spróbować

    wychodzą u ciebie problemy z logicznym mysleniem, nie mozesz
    wiedziec czy jestem chory psychicznie czy nie, chyba jasne jest
    ze na dajmy na to tysiace orzeczen psychiatrycznych czesc JEST
    nieprawidłowa (jeśli ktoś myśli że jest to mała liczba typu 1%
    to mogę się tu tylko zasmiać)- gdybys umial poprawnie myslec nie
    spieszylbys sie z tego typu radami wiedzac ze mozesz popelnic bład
    - to ze z takimi wyskakujesz nie za dobrze swiadczy o twojej
    intelektualnej 'ostroznosci' - i jest wlasnie charakterystyczne
    dla twojego towarzystwa

    Jesli powaznie traktujesz to co mowisz to wynika z tego ze sam mozesz
    watpic czy jestes zdrowy psychicznie - czemu mi wiec radzisz skoro sam
    nie wiesz czy jestes zdrowy psychicznie? [heh]

    W przeciwieństwie do ciebie ja akurat nie mam z tym problemów - mam tylko
    problemy z chałą jaką czasem z kolegami odstawiacie - prosze bardzo mozemi
    isc przed sąd i moge wykazac ze nie ma absolutnie zadnych podstaw ku
    imputowaniu mi schizofreni paranoidalnej - to ze prokuratura odrzuca
    moje wnioski to niestety mz łamanie moich praw

    keen

  • 9. Data: 2010-01-22 14:40:28
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news:hjcc18$usj$1@news.onet.pl...

    No dobra. A załóżmy - tak czysto teoretycznie - że ocena jest błędna. Jakie
    wtedy są możliwości?
    Błędów lekarskich w Polsce popełnia się tyle, że aż powstało stowarzyszenie
    poszkodowanych.
    A nawet nie koniecznie musi być mowa o błędach. Wszyscy wiemy, że lekarze =
    przynajmniej ci "okołosądowi" chleją
    razem z prawnikami :)
    O właśnie...
    Keen...
    Napisz do Adama Sandauera. Przewodniczącego stowarzyszenia Primum Non
    Nocere. Opisz mu swoją sprawę.

  • 10. Data: 2010-01-22 14:44:01
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości