    From: "keen" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co robic? (chała w orzekaniu w sądach i prokuraturze)
    Date: Fri, 22 Jan 2010 15:38:16 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > A czytałeś ten jego poprzedni wątek?
    > Zrobił już imho wszystko co mógł, zgodnie z prawem.
    >
    > A i ta ich ocena nie była wzięta nie wiadomo z czego - był
    > hospitalizowany i obserwowany.
    >
    > I w tej sytuacji moja sugestia co do dalszej drogi postępowania jest
    > taka:
    > Spróbować sobie uświadomić że "moja ocena może być błędna". I spróbować
    > leczenia.

    wychodzą u ciebie problemy z logicznym mysleniem, nie mozesz
    wiedziec czy jestem chory psychicznie czy nie, chyba jasne jest
    ze na dajmy na to tysiace orzeczen psychiatrycznych czesc JEST
    nieprawidłowa (jeśli ktoś myśli że jest to mała liczba typu 1%
    to mogę się tu tylko zasmiać)- gdybys umial poprawnie myslec nie
    spieszylbys sie z tego typu radami wiedzac ze mozesz popelnic bład
    - to ze z takimi wyskakujesz nie za dobrze swiadczy o twojej
    intelektualnej 'ostroznosci' - i jest wlasnie charakterystyczne
    dla twojego towarzystwa

    Jesli powaznie traktujesz to co mowisz to wynika z tego ze sam mozesz
    watpic czy jestes zdrowy psychicznie - czemu mi wiec radzisz skoro sam
    nie wiesz czy jestes zdrowy psychicznie? [heh]

    W przeciwieństwie do ciebie ja akurat nie mam z tym problemów - mam tylko
    problemy z chałą jaką czasem z kolegami odstawiacie - prosze bardzo mozemi
    isc przed sąd i moge wykazac ze nie ma absolutnie zadnych podstaw ku
    imputowaniu mi schizofreni paranoidalnej - to ze prokuratura odrzuca
    moje wnioski to niestety mz łamanie moich praw

    keen