  • 21. Data: 2010-01-26 09:37:13
    Temat: Re: co robic? (chała w orzekaniu w sądach i prokuraturze)
    Od: p...@p...onet.pl

    gwarantuje ci ze mam dokladnie takie same podstawy do
    przekonania o zdrowiu psychicznym jak ty o swoim

    skoro tak proponuje ci być sam zastanowił się nad koncepcją
    że jesteś chory psychicznie - co na to powiesz ? - jesli wierzysz
    w to co mowisz to masz wszelkie podstawy by przypuszczac ze
    mozesz byc chory psychicznie, powinienes tez pewnie sie
    zastanowic czy skoro mozesz byc chory psychicznie
    powinienes udzielac rad

    roznica miedzy nami jest taka ze ja akurat nie mam z tym problemu
    i to co ty mowisz generalnie uznaje za banialuki, (wiem jak to jest
    w psychozie - czlowiek niekoniecznie jest swiadom ze jest chory ale
    rowniez zarazem nie jest i swiadom ze jest zdrowy, jego swiat
    jest kompletnie inny ufo ląduje nma boisku szkolnym, bogowie
    przemawiają z radia, duchy przez szumy w telewizorze, generalnie
    zaburzony jest krytycyzm - taki stan jak twoj czy moj czyli
    normalny wysoki krytycyzm, kontaktowanie, spanie jak niedzwiedz,
    romansowanie z panienkami, pisanie programow na kompie, granie w
    tenisa jezdzenie na rowerze itd pluz przede wszystkim brak jakichkolwiek
    dziwnych zdarzen po prostu normalne zycie - to raczej wyklucza
    psychoze - wiec moge ci spokojnie powiedziec ze o ile nie masz
    specjalnych powodow to jej nie masz, podobnie jak i ja jej nie mam

    Co do udowodnienia ze orzeczenie komus schizofreni gdy ten jej nie ma
    jest zasadniczo prostą rzeczą to nie musze chyba nikogo przekonywac
    - w tysiacach takich orzeczen czesc jest po prostu bledna,
    jak mowie moje doswiadczenie wykazuje do tego ze jest to niestety
    znaczny odsetek :(

    keen

  • 22. Data: 2010-01-26 22:14:51
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

> [...]
    > mozesz byc chory psychicznie, powinienes tez pewnie sie
    > zastanowic czy skoro mozesz byc chory psychicznie

    ...że ty masz na to papiery, a Massai nie, koniec kropka.

    --
    tbr

  • 23. Data: 2010-01-26 23:13:32
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > psychoze - wiec moge ci spokojnie powiedziec ze o ile nie masz
    > specjalnych powodow to jej nie masz, podobnie jak i ja jej nie mam

    Ja nie wiem czego się nabijasz z ufo na szkolnym boisku, do mnie co
    parę dni kumple z Marsa przylatują i akurat lądują w szkole bo ziemnne
    parkingi
    są zastawione. Mówią że u nich też są korki tyle że przy lądowaniu trzeb
    czekać.
    A jeszcze dodam, że wczoraj wpadła do mnie matka Boska i powiedziała że
    dzisiaj
    tego posta napiszesz i bym czytał listę i odpisał ci - patrz jak ona to
    przewidziała -
    ona jest prawdziwa.. A duchów z TV to juz nie bój się one przez LCD nie
    wyjdą bo
    jest za cienki, chyba, że masz stary TV no to w nocy nie oglądaj. I masz
    absolutną rację
    , że kiedy by coś się ze mną działo to na pewno bym to poczuł, a tak
    normalnie do pracy
    chodzę, wożę ludzi autobusami i nigdy nic mi sie nie stało, bo mnię
    wcześniej prapradziadek
    przylatuje i ostrzega. A ludzie to się zawsze do mnie miło uśmiechają. Nie
    ma mowy o
    psychozie, kobieta tylko się ciągle czepiała żebym do lekarza poszedł ale
    babę pogoniłem i
    jest teraz spokój. Teraz nie mam żadnych dziwnych zdarzen po prostu normalne
    zycie.

    Trzymajmy sie razem bo nas ludzie zamęczą.

    PS
    to wszystko to prawdziwa i na prawdę wymyślona fikcja