    From: "keen" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co robic? (chała w orzekaniu w sądach i prokuraturze)
    Date: Fri, 22 Jan 2010 15:21:28 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Krótko mówiąc "Jesteś wariatem, siedź cicho i się nie wychylaj". Taka
    > diagnoza na odległość bez znajomości faktów.
    > Gość się pyta o dalsze postępowanie, a w odpowiedzi dostaje, że jak mu
    > powiedzieli, że jest wariatem, to jest i koniec.
    >
    > Ja bym z tym poszedł do mediów. "Uwaga" w TVN, "Nie" Urbana, "Fakty i mity"
    > tylko czekają na takie rzeczy.

    Dzięki za rozumny głos. Kolega psychiatra ilustruje niniejszymi
    dwiema reprezentacyjnymi dla 'towarzystwa' wypowiedziami właśnie
    'smutek sytuacj'i jak ja to mówie.

    Tak naprawde jednak wierzę że za orzeczenie bez powodu człowiekowi
    schizofreni paranoidalnej i za wsadzenie takiegoż do szpitala
    (czyli mnie ewentualnie) należy się stosowna przewidziana za taki
    czyn kara - ufam w to. Powyższy post jest już nie tyle o psychiatrach
    - o tym już była tu mowa ktoś cytował eksperyment z tym jak
    wyslano 8 zdrowych ludzi do psychiatryka i wszystkim 8miu
    orzeczono schizofrenie itd - co o prokuraturze i sądach
    które mz odstawiają chałę i łamia moje prawa obywatelskie
    odrzucajac moje doniesienie o falszywosci tej opini - powinienem
    miec mozliwosc obrony przet tym i wykazania falszywosci tej opini
    - braku jakichkolwiek realnych podstaw ku takiej - a tak jest
    - sad _powinien_ to zbadac. Chyba moge sie jeszcze raz odwoływac,
    moze dzwonic do jakichs instytucji praw człowieka itd ale
    wogole jestem nieco zmeczony tym wszystkim i też generalne wrażenie
    nt orzeczników prokuratury i sądów mam jako obywatel szczerze
    mowiac na skutek tych doświadczeń kiepskie, 'krytyczne' powiedziałbym.

    keen