  • 1. Data: 2010-01-22 11:03:00
    Temat: TXT jednolity um. spółki
    Od: l...@v...pl

    Zmieniałem PKD w przy wpisie do KRS Sąd zarządał TXT jednolitego um.spółki
    uwzględniającego zmiany wprowadzone - jak taki txt sporządzić chodzi mi o
    techniczną stronę czy po prostu przepisuję sam czy to notariusz sporządza ?

    Dziękuję i przepraszam za trywialność pytania

  • 2. Data: 2010-01-22 13:10:16
    Temat: Re: TXT jednolity um. spółki
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    >
    > Dziękuję i przepraszam za trywialność pytania

    A na studiach tego nie nauczyli?\
    To tylko zwykła czynność. I tak wyglada obsługa prawna spółek?
    Współczuje Tobie. Tego się tutaj nie nauczysz.
    Tekst jednolity to tekst umowy ze wszystkimi zmianami i poprawkami do tekstu
    pierwotnego. Sam to sporządzasz, może też zrobic to notariusz.

    Pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4796
    (20100122) __________

  • 3. Data: 2010-01-22 13:15:33
    Od: l...@v...pl

    ;) chodziło o to czy mogę sam i tyle ;) i nie do końca obsługuję ;) poprostu
    takie miałem pytanko, ale bardzo bardzo dziękuję, mam jeszcze jedno pytanko ale
    jest tu: http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=87629839

    BARdZO DZIĘKUJĘ
    ds