  • 1. Data: 2010-01-22 12:01:00
    Temat: Rejestracja samochodu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Ile mam czasu na zarejestrowanie samochodu, który kupiłem w komisie, i co
    grozi za ewentualne przekroczenie terminu?

  • 2. Data: 2010-01-22 16:04:32
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Ajgor pisze:
    > Witam.
    >
    > Ile mam czasu na zarejestrowanie samochodu, który kupiłem w komisie, i co
    > grozi za ewentualne przekroczenie terminu?

    30 dni
    Nic nie grozi.
    Ja swojego przerejestrowalem po 4 latach.

    MarcinJM

  • 3. Data: 2010-01-22 16:39:17
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomości news:hjciag$g46$1@news.onet.pl...

    > 30 dni
    > Nic nie grozi.
    > Ja swojego przerejestrowalem po 4 latach.

    Dzięki za odpowiedź :) A przy okazji. Kupiłem samochód w komisie. Ma 5 lat,
    i wygląda jak prosto z salonu. W umowie z komisem jest klauzula, że nie
    roszczę pretensji do ewentualnych ukrytych wad itp... Myślę, że to jest
    standardowy tekst w takich umowach. A gdyby sie okazało, że samochód jest po
    wypadku itp... a sprzedający jakby... zapomniał mi o tym powiedzieć.. Czy ta
    klauzula w takim przypadku też obowiązuje? Oczywiście mam nadzieję, że auto
    jest OK. ale gdyby jednak.. wolę się upewnić.. W tych sprawach nigdy nic nie
    wiadomo.

  • 4. Data: 2010-01-22 16:56:23
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Ajgor pisze:

> [...]
    > jest OK. ale gdyby jednak.. wolę się upewnić.. W tych sprawach nigdy nic nie

    Wpiszcie na umowie, ze samochod nie jest powypadkowy/pokolizyjny.

    MarcinJM

  • 5. Data: 2010-01-22 18:04:38
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomości news:hjclbn$me1$1@news.onet.pl...

    > Wpiszcie na umowie, ze samochod nie jest powypadkowy/pokolizyjny.

    To wiem. Ale czy ta istniejąca klauzula ma znaczenie w takiej sytuacji?
    Umowa już jest zawarta i nie moża jej zmieinć.

  • 6. Data: 2010-01-22 23:24:31
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Ajgor" <n...@...pl> wrote in message news:hjcpbq$lqc$1@news.dialog.net.pl...

    > To wiem. Ale czy ta istniejąca klauzula ma znaczenie w takiej sytuacji?
    > Umowa już jest zawarta i nie moża jej zmieinć.

    wiec ty musialbys w razie wysuwania roszczen udowodnic ze w komisie
    wiedzieli ze byl powypadkowy oraz ze to przed toba ukryli\sklamali