  • 1. Data: 2010-01-21 20:49:21
    Temat: Sklep internetowy - towar za 0zł
    Od: "wsa" <w...@w...pl>

    Witam,
    właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za
    cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji
    (potwierdzenie na e-mail).

    Cena rynkowa produktu wynosi 600zł

    Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i
    zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
    towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

  • 2. Data: 2010-01-21 21:25:40
    Temat: Re: Sklep internetowy - towar za 0zł
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "wsa" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i
    > zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
    > towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

    jaki sklep? link.

    IMO zależy od konkretnego przypadku. Jeśli w sklepie są produkty tylko po 0
    zł i 0 groszy to pewnie dopiero sklep startuje i pewnie gdzieś jest info, że
    zamówienia nie są realizowane.

    Pozdrawiam
    tp

  • 3. Data: 2010-01-21 22:13:45
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Sty, 21:49, "wsa" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
    > towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

    Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286 kodeksu
    karnego.

  • 4. Data: 2010-01-21 22:29:21
    Od: "wsa" <w...@w...pl>

    Użytkownik "tp" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > IMO zależy od konkretnego przypadku. Jeśli w sklepie są produkty tylko po
    > 0 zł i 0 groszy to pewnie dopiero sklep startuje i pewnie gdzieś jest

    Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym
    myślicie?
    http://eurostar-lamp.com/

  • 5. Data: 2010-01-21 23:11:38
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Sty, 23:29, "wsa" <w...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "tp" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomościnews:hjaf67$3im$1@news.interia.pl...

    > Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym
    > myślicie?http://eurostar-lamp.com/

    Blad bazy.

  • 6. Data: 2010-01-21 23:11:46
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-21 23:29, Użytkownik wsa napisał:

    > Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym
    > myślicie?
    > http://eurostar-lamp.com/

    Że dopiero startuje.
    Artykuły wpisane do bazy 19 stycznia tego roku.
    Nie zauważyłeś ? tak ci ta zerowa cena wszystko inne zasłoniła ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-01-21 23:51:46
    Od: gacek <g...@w...pl>

    wsa wrote:
> [...]
    > zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
    > towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

    Nie wiem jak ocenić działanie startującego sklepu, ale twoje jest na
    pewno niepoważne, na poziomie dwunastolatka.

    gacek

  • 8. Data: 2010-01-21 23:53:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286 kodeksu
    > karnego.

    karnego? :)
    a co on nabroił?

  • 9. Data: 2010-01-22 00:38:26
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    "wsa" <w...@w...pl> wrote in message news:hjaegq$el8$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
    > towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

    "To jest prezentacja sklepu internetowego, żaden z zamówionych produktów nie
    będzie dostarczony czy zafakturowany. Wszystkie informacje jakie widzisz w
    opisach produktów są fikcyjne."

  • 10. Data: 2010-01-22 05:10:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać
    > wysyłki towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie

    chcesz wyzyskac ewidentna pomyłke?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać