  • 161. Data: 2022-01-11 06:31:20
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet jeśli się znajdzie jakiś wypośrodkowany sposób to jest jeszcze ten
    > problem, że konsekwencją istnienia takich np. przepisów o płatności lub
    > współpłatności będzie nie wzywanie pomocy. Szur nie zaszczepił dziecka i
    > nie wezwie karetki. Owszem, może is skończy w więzieniu ale co to pomoże
    > dziecku?

    Zaraz - ale na razie to on płaci i często okazuje się że karetki albo
    miejsca w szpitalu zabrakło (mimo że wedle danych rządu nigdy chyba nie
    przekroczyliśmy 80% zajętości)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 162. Data: 2022-01-11 06:36:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pozostaje dochowanie nalezytej staranności. Można pojechać na miasto
    > ciężarówką bez hamulców, a można z jednym szwankującym.

    Prawdę mówiąc nie rozumiem analogii.

    > Owszem. I można to zrozumieć, ale też pewnie dałoby się to mądrzej
    > rozegrać. Tymczasem różni tacy eksperci szli długi czas w zaparte i np.
    > w kółko powtarzali, że żadna szczepionka nie chroni w 100%, jakby nie
    > było juz spory czas temu jasne, że coś z różnymi wczesniejszymi
    > stwierdzeniami jest jednak nie tak.

    No właśnie o tym piszę. Ewidentnie się zesrało a każdy kto zwraca uwagę,
    że król jest nagi zostaje sprowadzony do pozycji szura. A tu jeszcze
    poważni niby ludzie zachowują się jak taliby wpadają na pomysł, żeby ich
    pozbawiać głosu i karać.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 163. Data: 2022-01-11 07:36:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 21:30, Kviat napisał:

    > No niech się zastanowię...
    > Może na podstawie wcześniejszych epidemii, które udało się opanować?
    > Jedne szybciej (dzięki zaleceniom naukowców), a inne dłużej (bo politycy
    > olewali naukowców).

    Ale właśnie naukowców, którzy twierdzili, że sposób jest zły zaczęto
    nazywać szurami (krytykowali zarówno lockdowny, maseczki jak i
    szczepionki)... Więc się zdecyduj. Tak, tych, którzy kwestionowali
    skuteczność szczepionek, że się nie da, też nazywano szurami. Więc się
    zdecyduj, bo zauważyłem, że w zależności od kontekstu powołujesz sie na
    innych naukowców.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 164. Data: 2022-01-11 08:02:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 18:47, Kviat napisał:

    > No jasne, że najpierw zrobili eksperyment
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_kliniczny

    eksperyment, bo musieli jednak doszczepiać, choć miała być "ostatnia
    prosta".

    > ... a potem zarekomendowali trzecią dawkę.
    >
    > Co w tym dziwnego? Byle syrop na kaszel przechodzi eksperymenty, a ty
    > jesteś zdziwiony, że szczepionki też?

    nie nie jestem zdziwiony, ale znowu część "naukowców" typu Grzesiowski
    czy Horban próbują wmówić, że to nie eksperyment, zresztą z tego co
    pamiętam Ty również temu stwierdzeniu się strasznie przeciwstawiałeś.

    > Pokaż te badania.

    np to
    https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.20.2
    1267966v3.full-text

    > Ręce opadają.
    > To po chuj to piszesz?

    po to, ze innych badań nie ma, bo właśnie - są to bardzo słabo
    przebadane specyfiki.

    > Aż trudno uwierzyć... niesamowite.

    > To powinno być karalne. I za coś takiego dożywotni ban na internet.
    >
    > https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/
    item/coronavirus-disease-(covid-19)-vaccines-safety

    > https://www.who.int/news-room/feature-stories/detail
    /safety-of-covid-19-vaccines

    no więc powiedz mi w jakie reakcje wchodzi z najpopularniejszymi lekami?
    Jak ma się to do możliwości pojawienia się raka? Bo p**?dolisz jak
    potłuczony.

    > Co jest korzystniejsze od czego?
    >
    > I skoro nawet oszacować sobie nie możesz, to jak sobie oszacowałeś, że
    > lepiej się nie szczepić?
    > Pokaż jak oszacowałeś coś, czego nie mogłeś oszacować.

    proste - przechorowałem - więc szczepienie nie da mi lepszej ochrony.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 165. Data: 2022-01-11 08:43:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:
    > W dniu 10.01.2022 o 18:47, Kviat napisał:
    [...]
    > proste - przechorowałem - więc szczepienie nie da mi lepszej ochrony.

    *Może* jest inaczej ale jest bardzo sensowna i nachalnie narzucająca się
    hipoteza zero. Widziałem jakie "doniesienia merdialne" że szczepienie po
    przebyciu ma (niby) coś+ dawać ale jakoś to nie było donoszone w
    wersjach które czytałem w sposób budzący duże zaufanie.

    To co ujebało moje zaufanie do szczepionek to możliwość zwrotu kosztów
    badania na przebycie kowid przed zaszczepieniem. Płacisz za badanie ale
    dostajesz zwrot (prawie całych) kosztów jak wyjdzie że przechorowałeś
    albo zaczniesz się szczepić (a potem skończysz) w tygodnie po otrzymaniu
    wyniku. U mnie masowe++ wmuszanie "bardzo nowych szczepionek" choćby
    nawet ozdrowieńcom *MUSI* "budzić poważne wątpliwości" i wzbudziło
    *bardzo* trwałe,

    --
    A. Filip

  • 166. Data: 2022-01-11 10:01:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Gdzie się to pjawia? Owszem, oni się tam chwalili 700tys obserwatorów
    > ale to zdaje się tak jak mieć 500 FB-przyjaciół.

    Fejsbuki tak działają.
    Oprócz tego co ludzie sami dodali do "obserwowanych", to jeszcze
    podsuwają ludziom treści w/g swojego algorytmu. Nikt do końca nie wie
    jak to działa, ale niektóre schematy są dostrzegalne.
    Np. jakiś Twój znajomy, albo ktoś, kogo dodałeś do znajomych, niektórzy
    dodają bez opamiętania każdego chętnego, którego nigdy na oczy nie
    widzieli, kolega z podstawówki z którym nie wymieniłeś słowa od 10 lat,
    a teraz jest wyborcą konfederacji i nie masz o tym pojęcia...
    Coś tam szukał, coś przeczytał, a skoro jest Twoim znajomym, to jest
    spora szansa, że obracacie się w tym samym kręgu zainteresowań i fejs
    podsuwa Ci treści z tym związane.
    Interesujesz się filmem? Zaznaczyłeś, że lubisz jakiś film, a w tym
    filmie główną rolę gra aktor, który jest bardzo religijny, więc jest
    jest jakieś prawdopodobieństwo, że zainteresują cię wpisy z profilu pis
    albo jakiegoś znanego duchownego, który udziela się na fejsie.
    Kliknąłeś na wpis o oknach - podeślą Ci reklamę klamek do okien, rolet i
    firmy stawiającej rusztowania, bo może akurat dom budujesz...
    Itd.
    Pewnie już sam fejsbuk nie ogarnia jak to działa ;)
    Współczesne algorytmy już nie tylko rozpoznają znaczenie poszczególnych
    słów, zaczynają też łapać kontekst w jakim zostały użyte.

    To dotyczy też gugli, tłiterów...

    > Akurat tu jest gorzej. Oni MZ dokładnie to rozumieją. To jest MZ machina
    > bardzo zbliżona modus operandi do pis. Wyrachowana i manipulująca.

    To ci, którzy są bardziej inteligentni.
    Ci, którzy te manipulacje tworzą świadomie i potem udają, że nie wiedzą
    o co chodzi.

    > Również to kogo oni przyciągają to też zapewne osoby, które generalnie
    > mają gdzieś, że się zarażą i zaraża innych. W większości młode i zdrowe
    > osoby z szansą wyjścia z tego jak przy zwykłej grypie.

    To ci mniej inteligentni, grupa docelowa i konsumenci tych powyżej.

    I właśnie tych miałem na myśli :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 167. Data: 2022-01-11 10:10:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 22:01, Shrek pisze:

    > Skoro tak twierdzisz. Nie wiem jak ci to delikatnie powiedzieć, ale przy
    > tym jak się zachowujesz, to braun wygląda na oazę spokoju i kompetencji;)

    Przestań już histeryzować.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 168. Data: 2022-01-11 12:13:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 06:36, Shrek pisze:

> [...]
    > że król jest nagi zostaje sprowadzony do pozycji szura.  A tu jeszcze
    > poważni niby ludzie zachowują się jak taliby wpadają na pomysł, żeby ich
    Jeszcze raz, ostatni.
    Karać za kłamstwa. Karać usuwaniem i blokowaniem, a w skrajnych
    przypadkach do sądu.

    Kłamstwem jest, że szczepionki zawierają chipy, kłamstwem jest, że
    zawierają jakieś metalowe elementy, że jak przystawisz magnes to się
    fiolka ze szczepionką przyciąga, kłamstwem jest, że szczepionki
    zabijają, kłamstwem jest, że lekarze podłączają chorych do respiratorów
    żeby ich wykończyć zamiast ich leczyć, bo należą do spisku.
    I tak, kurwa, dalej. I tym podobne.

    Uczulony na orzeszki też może zejść po zjedzeniu orzeszków, ale nikt
    normalny nie twierdzi, że orzeszki zabijają.
    Do każdej pieprzonej dowolnej tabletki jest dołączona ulotka z
    przeciwwskazaniami, a nikt nie pierdoli bredni, że tabletki od bólu
    głowy zabijają i że są produkowane przez koncerny w celu depopulacji.

    Nie ma żadnych, absolutnie żadnych wątpliwości, że te kłamstwa i cała
    masa innych, są produkowane celowo i z pełną premedytacją.

    Ludzie zaczynają wpieprzać tabletki do odrobaczania koni jak cukierki,
    bo jakiś szur słyszał, że są badania... i że rokuje... i postanowił
    podzielić się z tym ze światem: "znaleziono skuteczny lek na covid".
    (Za chuja się nie zaszczepią, ale te tabletki wpierdalają garściami,
    chociaż nie mają dowodów, że nie zawierają chipów. Bardzo zabawne?)
    Gdy za rok czy dwa, po badaniach, okaże się, że jest skuteczna, to
    będziesz twierdził, że kolesia niesłusznie nazwano szurem, bo miał
    rację, a naukowcy to kłamcy i oszuści i że już nie można wierzyć ekspertom.
    To jest właśnie kwintesencja szurstwa. Szurstwo w postaci czystej.
    Za coś takiego powinni wsadzać do więzienia na długie lata. Bez dostępu
    do internetu.

    A co, jeśli te badania wykażą, że nie jest skuteczna, a po pół roku
    wpierdalania jak cukierki wypala jelita i robi kisiel z mózgu? Nic się
    kurwa nie stało?

    Jeżeli nawet ty nie widzisz różnicy, to nie ma nadziei dla ludzkości :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 169. Data: 2022-01-11 13:02:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > czy Horban próbują wmówić, że to nie eksperyment, zresztą z tego co
    > pamiętam Ty również temu stwierdzeniu się strasznie przeciwstawiałeś.

    Dobrze wiesz (edit: po przeczytaniu tego co poniżej doszedłem do
    wniosku, że jednak należysz do grupy tych, którzy nie wiedzą) w jakim
    celu i w jakim kontekście szczepionki są nazywane eksperymentem.
    Słowo eksperyment ludziom się źle kojarzy i szury (a przynajmniej ci
    bardziej inteligentni, którzy te manipulacje tworzą) doskonale o tym wiedzą.

    Każda pieprzona tabletka, każdy pieprzony lek z witaminą ce włącznie
    jest jednym długim i praktycznie niekończącym się eksperymentem.
    Wprowadza się nowe leki, a stare bada pod kątem interakcji z tymi nowymi.

    Szurstwo celowo i z premedytacją próbuje ludzi przestraszyć jakimiś
    straszliwymi EKSPERYMENTAMI. I co gorsza EKSPERYMENTAMI NA LUDZIACH.

    To jest obrzydliwa manipulacja.

    > np to
    > https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.20.2
    1267966v3.full-text

    Wróć do szkoły. A najlepiej zacznij od przedszkola.

    Spadek ochrony nie oznacza ujemnej skuteczności. No litości...

    Po pierwsze:
    "This article is a preprint and has not been peer-reviewed [what does
    this mean?]. It reports new medical research that has yet to be
    evaluated and so should not be used to guide clinical practice."

    Po, kurwa, drugie:
    "Our study contributes to emerging evidence that BNT162b2 or mRNA-1273
    primary vaccine protection against Omicron decreases quickly over time
    with booster vaccination offering a significant increase in protection.
    In light of the exponential rise in Omicron cases, these findings
    highlight the need for massive rollout of vaccinations and booster
    vaccinations."

    To się w pale nie mieści... pierdolić bzdury i wrzucać linka do czegoś,
    co przeczy tej bzdurze. Szczyt szurskiej bezczelności, albo przypadek
    kliniczny wymagający leczenia. Nie ma innego wytłumaczenia.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 170. Data: 2022-01-11 13:31:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 12:13:58 +0100, Kviat wrote:
    > Jeszcze raz, ostatni.
    > Karać za kłamstwa. Karać usuwaniem i blokowaniem, a w skrajnych
    > przypadkach do sądu.
    >
    > Kłamstwem jest, że szczepionki zawierają chipy,

    A ogladales pod mikroskopem? Elekronowym?
    A czy tego mRNA nie mozna nazwac chipem ? :-)

    > kłamstwem jest, że
    > zawierają jakieś metalowe elementy, że jak przystawisz magnes to się
    > fiolka ze szczepionką przyciąga,

    Uzyj wiekszego magnesu :-)

    > kłamstwem jest, że szczepionki zabijają,

    No chyba, ze Astra-Zeneca.

> [...]
    > przeciwwskazaniami, a nikt nie pierdoli bredni, że tabletki od bólu
    > głowy zabijają i że są produkowane przez koncerny w celu depopulacji.

    A ulotke od szczepionki czytales?
    No, cos dawali, o ile dobrze pamietam :-)

    > Nie ma żadnych, absolutnie żadnych wątpliwości, że te kłamstwa i cała
    > masa innych, są produkowane celowo i z pełną premedytacją.

    A rzekome ograniczanie odpowiedzialnosci producentow za NOP -
    kłamstwo, czy prawda?

> [...]

    > będziesz twierdził, że kolesia niesłusznie nazwano szurem, bo miał
    > rację, a naukowcy to kłamcy i oszuści i że już nie można wierzyć ekspertom.

    A dasz glowe, ze te szczepionki nie beda powodowac szkodliwych skutkow
    w przyszlosci?

    Bo na razie trzeba przyznac, ze mamy rok 2022 a nie 2021, milardy
    zaszczepionych, i masowych skutkow szkodliwych nie stwierdzono.
    Ale dasz glowe, albo choc gruby portfel?

    J.