  • 761. Data: 2022-02-04 06:18:19
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 00:01, n...@o...pl pisze:

    > Grafika gmocha to nie są badania.
    > Czyli nadal nie potrafisz ich podać - smutne.

    Potrafię.

    Masz - gdzies w tym wątku te dane już podałem bez źródła, czekając aż
    napiszecie, że to szury:

    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    20 tygodni pod astra - 0%, 25 po mRNA 0-10%. Bustery powyżej 50% tylko
    przez dwa miesiące.

    > Czyli jednak samochody bez badań są bezpieczniejsi?

    Nie - twierdzę, że nie wpływa w spektakularny sposów.

    > Dodatkowo twierdzę, że pijani jeżdżą bezpieczniej, bo powodują mniej wypadków
    > :P

    Jakby 50% jeżdziło nawalonych i trzeżwi powodowaliby 60% wypadków, to
    byłby powód do zastanowienia.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 762. Data: 2022-02-04 10:21:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Feb 2022 06:18:19 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    > 20 tygodni pod astra - 0%, 25 po mRNA 0-10%. Bustery powyżej 50% tylko

    To fatalny zwyczaj podawać dane bez źródeł, ale u foliarzy pewnie
    powszechny. Który dokument mam czytać i skąd powyższe dane?
    Wziąłem najnowszy:
    COVID-19 vaccine surveillance report: 3 February 2022 (week 5)

    W tabeli 2
    Summary of evidence on vaccine effectiveness against different outcomes (a)
    Omicron (b) Delta (all vaccines combined)

    omikron
    85-89% skuteczności od śmierci do 3 miesięcy przy 3 dawkach
    delta
    95-99 skuteczności od śmierci do 3 miesięcy przy 3 dawkach

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 763. Data: 2022-02-04 18:46:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 10:21, Olin pisze:

    vaccine-weekly-surveillance-reports

    > To fatalny zwyczaj podawać dane bez źródeł,

    Przecież powiedziałem że źródełko podam jak tylko zostanie ocenione czy
    dane są szurskie.

    > powszechny. Który dokument mam czytać i skąd powyższe dane?

    Nie musisz - podałem ci w naszym języku na co się powoływałem. Ale jak
    chcesz to możesz zweryfikować - ładnie opisane łącznie z tabelką,
    wnioskami, źródełkami i wszystkim co chcesz.

    > Wziąłem najnowszy:
    > COVID-19 vaccine surveillance report: 3 February 2022 (week 5)

    No ten właśnie. Prawdę mówiąc wcześniej był ten z week 4 ale akurat nic
    się nie zmieniło.

> [...]
    > delta
    > 95-99 skuteczności od śmierci do 3 miesięcy przy 3 dawkach

    Brzydko to jest pisać nie na temat. Chciałeś dane o skuteczności
    przeciw zachorowaniu. Dostałeś, to się przypierdoliłeś do danych o
    skuteczności przeciw śmierci, gdzie się zgadzamy.

    coś w ten deseń:

    - ogórki są zielone.
    - Udowodnij!
    - masz - źródło "ogórki są zielone a pomidory czerwone"
    - widzisz - pomidory są czerwowne!
    - ale my rozmawiamy o ogórkach!
    - pomidor!
    - o ogórkach!
    - Pomidor, siwęty bobola, płasoziemcy!
    - ...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 764. Data: 2022-02-06 15:15:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Znam bardzo podobne historie sprzed szczepionek. No i bez wielkiej płyty:P

    Znam więcej takich historii sprzed tego cyrku. Jaki lekarz w
    przychodni przyjmujący chorych z objawami grypy czy przeziębienia,
    nawet w szczycie zachorowań, miał wtedy maseczkę?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 765. Data: 2022-02-21 21:35:57
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Co robią i inne Rębajły?

    https://twitter.com/NZGoebbelsa/status/1494563924045
    451266

    +

    nauka
    patrz na białe trójkąty po lewej stronie
    https://iv.pl/image/7-figure1-1.GI05OUY

    Jeżeli pedofil jest recenzentem u Cukierberga, jaką może wystawić ocenę
    narodowcom? Negatywną rzecz jasna. Sprawdzić recenzentów na tłiterze .