    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Tue, 11 Jan 2022 13:02:12 +0100
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <srd5au$7rk$1@gioia.aioe.org>
    <61da910e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <srelqe$4gl$1@gioia.aioe.org>
    <srgs44$ul8$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <srh9d3$1thr$1@gioia.aioe.org> <srh9uu$7hh$1@gioia.aioe.org>
    <srhrfd$1too$1@gioia.aioe.org> <srja2g$ant$1@gioia.aioe.org>

    > eksperyment, bo musieli jednak doszczepiać, choć miała być "ostatnia
    > prosta".

    > nie nie jestem zdziwiony, ale znowu część "naukowców" typu Grzesiowski
    > czy Horban próbują wmówić, że to nie eksperyment, zresztą z tego co
    > pamiętam Ty również temu stwierdzeniu się strasznie przeciwstawiałeś.

    Dobrze wiesz (edit: po przeczytaniu tego co poniżej doszedłem do
    wniosku, że jednak należysz do grupy tych, którzy nie wiedzą) w jakim
    celu i w jakim kontekście szczepionki są nazywane eksperymentem.
    Słowo eksperyment ludziom się źle kojarzy i szury (a przynajmniej ci
    bardziej inteligentni, którzy te manipulacje tworzą) doskonale o tym wiedzą.

    Każda pieprzona tabletka, każdy pieprzony lek z witaminą ce włącznie
    jest jednym długim i praktycznie niekończącym się eksperymentem.
    Wprowadza się nowe leki, a stare bada pod kątem interakcji z tymi nowymi.

    Szurstwo celowo i z premedytacją próbuje ludzi przestraszyć jakimiś
    straszliwymi EKSPERYMENTAMI. I co gorsza EKSPERYMENTAMI NA LUDZIACH.

    To jest obrzydliwa manipulacja.

    > np to
    > https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.12.20.2
    1267966v3.full-text

    Wróć do szkoły. A najlepiej zacznij od przedszkola.

    Spadek ochrony nie oznacza ujemnej skuteczności. No litości...

    Po pierwsze:
    "This article is a preprint and has not been peer-reviewed [what does
    this mean?]. It reports new medical research that has yet to be
    evaluated and so should not be used to guide clinical practice."

    Po, kurwa, drugie:
    "Our study contributes to emerging evidence that BNT162b2 or mRNA-1273
    primary vaccine protection against Omicron decreases quickly over time
    with booster vaccination offering a significant increase in protection.
    In light of the exponential rise in Omicron cases, these findings
    highlight the need for massive rollout of vaccinations and booster
    vaccinations."

    To się w pale nie mieści... pierdolić bzdury i wrzucać linka do czegoś,
    co przeczy tej bzdurze. Szczyt szurskiej bezczelności, albo przypadek
    kliniczny wymagający leczenia. Nie ma innego wytłumaczenia.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr