  • 171. Data: 2022-01-11 13:36:38
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 13:02, Kviat pisze:

> [...]
    > celu i w jakim kontekście szczepionki są nazywane eksperymentem.
    > Słowo eksperyment ludziom się źle kojarzy i szury (a przynajmniej ci
    > bardziej inteligentni, którzy te manipulacje tworzą) doskonale o tym
    > wiedzą.
    >
    > Każda pieprzona tabletka, każdy pieprzony lek z witaminą ce włącznie
    > jest jednym długim i praktycznie niekończącym się eksperymentem.
    > Wprowadza się nowe leki, a stare bada pod kątem interakcji z tymi nowymi.
    >
    > Szurstwo celowo i z premedytacją próbuje ludzi przestraszyć jakimiś
    > straszliwymi EKSPERYMENTAMI. I co gorsza EKSPERYMENTAMI NA LUDZIACH.

    1267966v3.full-text

    > Wróć do szkoły. A najlepiej zacznij od przedszkola.
    >
    > Spadek ochrony nie oznacza ujemnej skuteczności. No litości...

    ujemna skuteczność oznacza, większą podatność na infekcję niż w
    przypadku braku szczepienia

    > Po pierwsze:
    > "This article is a preprint and has not been peer-reviewed [what does
    > this mean?]. It reports new medical research that has yet to be
    > evaluated and so should not be used to guide clinical practice."

    a czego oczekujesz, jeśli jakiekolwiek badania można było zrobić w ciągu
    ostatnich kilkunastu tygodni?

> [...]
    > primary vaccine protection against Omicron decreases quickly over time
    > with booster vaccination offering a significant increase in protection.
    > In light of the exponential rise in Omicron cases, these findings
    > highlight the need for massive rollout of vaccinations and booster
    > vaccinations."
    >
    > To się w pale nie mieści... pierdolić bzdury i wrzucać linka do czegoś,
    > co przeczy tej bzdurze. Szczyt szurskiej bezczelności, albo przypadek
    > kliniczny wymagający leczenia. Nie ma innego wytłumaczenia.

    znowu - spójrz na wyniki, a nie na pieprzenie po to aby gdziekolwiek
    opublikowano. Mantry uzasadniające publikacje to jedno, wyniki to drugie.

  • 172. Data: 2022-01-11 14:01:28
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 01:32:26 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To tak trochę na zasadzie demokracji, której wynikiem są obecne rządy.
    > Jest to efekt mądrego wyboru jednostek (np. drukarzy) czy efekt
    > manipulacji jednostkami?

    No, ten co zamawia te ulotki, tez chce manipulowac :-)

    > Jak jest n-osób, które mają w czymś nawet niech i swoje interesy to
    > jest to pewna mądrość lub jej brak typu kolektywnego. Można
    > założyć, że jak firma duża i wyrabia zyski to raczej zmanipulowane
    > jednostki nią nie rzadzą.

    Orlen? itp :-)

    Ale ale - ja nie o zmanipulowanych, tylko o manipulujacych.

    Chcesz chronic drukarza, czy lepiej chronic przed manipulacjami
    TVP, TVN, Polsatu, GW, FB, Google, itp ?

    J.

  • 173. Data: 2022-01-11 14:07:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Jan 2022 13:31:36 +0100, J.F napisał(a):

    > Bo na razie trzeba przyznac, ze mamy rok 2022 a nie 2021, milardy
    > zaszczepionych, i masowych skutkow szkodliwych nie stwierdzono.
    > Ale dasz glowe, albo choc gruby portfel?

    To ile stuleci trzeba odczekać, żeby foliarze byli spokojni?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 174. Data: 2022-01-11 14:22:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 14:07:12 +0100, Olin wrote:

    > To ile stuleci trzeba odczekać, żeby foliarze byli spokojni?

    Tak z jedno ... bo zagwarantujesz, ze np szczepionym dzieciom za 50
    lat nie zaczna zęby wypadać?

    J.

  • 175. Data: 2022-01-11 14:30:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-stycznia-2022 o 12:13, Kviat pisze:
    > Jeszcze raz, ostatni.
    > Karać za kłamstwa. Karać usuwaniem i blokowaniem, a w skrajnych
    > przypadkach do sądu.
    Zgodnie z polskim prawem karać za kłamstwa może sąd.

    Przemyśl to jeszcze zanim ktoś ciebie ZBANUJE i będziesz jęczał po
    internetach ;_)

  • 176. Data: 2022-01-11 14:32:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-stycznia-2022 o 12:13, Kviat pisze:
    > Kłamstwem jest, że szczepionki zawierają chipy, kłamstwem jest, że
    > zawierają jakieś metalowe elementy, że jak przystawisz magnes to się
    > fiolka ze szczepionką przyciąga, kłamstwem jest, że szczepionki
    > zabijają, kłamstwem jest, że lekarze podłączają chorych do respiratorów
    > żeby ich wykończyć zamiast ich leczyć, bo należą do spisku.
    > I tak, kurwa, dalej. I tym podobne.

    I to wszystko było na stronie Konfederacji?

    Jebnij się w ten czerep

    Trzech zdań z wypowiedzi posła konfederacji nie potrafisz zrozumieć a
    chcesz się wypowiadać o KARACH.

  • 177. Data: 2022-01-11 14:35:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-stycznia-2022 o 13:31, J.F pisze:
    > A czy tego mRNA nie mozna nazwac chipem ?

    Dobre pytanie ;-) Białko wstrzyknięte do komórki produkuje DNA wirusa.

    _PRODUKUJE_

    Podobno już istnieją molekularne mikro roboty.

  • 178. Data: 2022-01-11 14:37:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Jan 2022 14:22:07 +0100, J.F napisał(a):

    > Tak z jedno ... bo zagwarantujesz, ze np szczepionym dzieciom za 50
    > lat nie zaczna zęby wypadać?

    Powiem więcej: za najdalej 100 lat te dziecka umrą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 179. Data: 2022-01-11 14:52:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 13:36:38 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > ujemna skuteczność oznacza, większą podatność na infekcję niż w
    > przypadku braku szczepienia

    Ale oni to napisali?

    Bo owszem, na wykresach widac, w tekscie
    "95% CI: -69.9 to 76.4%"
    i w stopce
    "the 95% CI reported in the abstract for the VE against infection with
    Omicron after completion of a primary 2-dose mRNA-1273 vaccination
    series has been corrected to show a lower limit of minus 69.9, rather
    than positive 69.9;"

    Ale tak wyraznie napisac, to sie nie odwazyli :-)
    Skutecznosc szczepionki spada z czasem.
    Wot manipulanci - wiedza, skad wiatr wieje.

    Ale co to za Confidence Interval - od -70 do +76%?
    To w ogole jakies badania, czy wrozenie z fusow?

    Tak czy inaczej, jesli to prawda ... strach sie bac.

    I co Ty na to, Kviatku?

    Te koncerny farmaceutyczne specjalnie tak zrobily,
    zeby zarabiac na sprzedazy szczepionek przez dlugie lata ? :-)

    J.

  • 180. Data: 2022-01-11 14:53:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 14:22, J.F pisze:
> [...]

    https://oko.press/zybertowicz-nie-znamy-dlugofalowyc
    h-skutkow-szczepionek/

    > Tak z jedno ... bo zagwarantujesz,

    Czyli jak? Nie szczepić i czekać na pojawienie się skutków ubocznych u
    ludzi... niezaszczepionych?
    To logiczne.

    > ze np szczepionym dzieciom

    Jak szczepionym, skoro nie wolno szczepić, dopóki nie poznamy skutków
    ubocznych?

    > za 50
    > lat nie zaczna zęby wypadać?

    Ale to z powodu szczepionek, czy chipów, które dodają do każdej pasty do
    zębów?
    Może na całym świecie już wodę skazili chipami i to przez te chipy w
    wodzie? Udowodnij, że w paście do zębów nie ma chipów, bo w ulotce ze
    składem ich nie wymienili, więc na pewno to ukrywają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr