  • 691. Data: 2022-01-28 15:40:44
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Jan 2022 15:06:36 +0100, J.F napisał(a):

    > https://covid19.who.int/region/euro/country/ie
    >
    > Tak wygladaja zachorowania w kraju, ktory ponoc przoduje
    > w szczepieniu.

    Omówisz również zgony?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 692. Data: 2022-01-28 15:53:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 15:06, J.F pisze:

    > Jestes naukowcem?

    Jesteś Gosią?

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,oni-sie-nie-zaszczepili--lekarz
    -odpowiada-na-ich-argumenty,artykul,39770848.html

    Nie bądź jak Gosia. Albo jak Janusz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 693. Data: 2022-01-28 17:06:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 15:53:51 +0100, Kviat wrote:

    > Jesteś Gosią?
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,oni-sie-nie-zaszczepili--lekarz
    -odpowiada-na-ich-argumenty,artykul,39770848.html

    Ale mowimy o naukowcach.
    I to raczej o ostatnich publikacjach - pol roku temu moze mozna bylo
    chwalic skutecznosc szczepionki :-)

    > Nie bądź jak Gosia. Albo jak Janusz.

    Hm, Gosia przeszla Covida bezobjawowo.

    Czy szczepienie cos jej da?
    Czy ona po prostu jest odporna z natury?

    Przynajmniej na tamte odmiany ... a szczepionka pomaga na obecne i
    przyszle mutacje, czy dopiero nowe szczepionki beda skuteczniejsze?

    No fajnie by bylo, jakby Gosia sie zaszczepila i nie roznosila wirusa
    w społeczenstwie ale:
    -czy to dobra myśl, skoro szczepionka nie chroni przed zachorowaniem?

    -czy u ozdrowienca i w dodatku przechodzacego bezobjawowo szczepionka
    cos jeszcze da ?

    -przy obecnej fali wirusa ... czy pani Gosia nie łyka go wystarczajaco
    duzo, aby organizm stale go musial zwalczac?

    Pan Janusz ... plotki bezpodstawne roznosi, czy podstawne?
    Ze sporo "medykow" nie chce sie szczepic, a u lekarki na Narodowym
    naprawde lezaly 4 osoby ... niedawno. A lekarka mimo to mowila o 98%.

    Bo teraz to chyba wiecej lezy ... czy jednak nie?

    Pani Zofia ... no nie, mamy juz miliony zaszczepionych i prawie brak
    narzekan.
    Pani Zofia ma wielkie szczescie do stastyk, przesadza ... czy
    dziennikarz ją zmyslil?

    A ja mam kolege.
    Drugi raz Covida przechodzi, musze spytac o szczepienia.

    J.

  • 694. Data: 2022-01-28 17:24:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 15:40:44 +0100, Olin wrote:

    > Omówisz również zgony?

    Nie.

    Ale zauwaz - w Irlandii w ogole bardzo malo zgonow do tej pory.

    Dobrze sie izolowali do tej pory, czy jacys odporni z natury?

    Ale np w Austrii podobnie.

    Ba - mamy tam kolejna fale zachorowan i minimalną ilosc zgonow.
    https://covid19.who.int/region/euro/country/at

    Udalo sie wszystkich zaszczepic w 2 miesiace,
    jakas nowa mutacja malo szkodliwa (Omikron ?),
    czy poczekajmy jeszcze 2 tygodnie na zgony ...

    Bo przyznasz, ze wykres ciekawy.

    Zreszta podobny wykres w sasiedniej Slowenii
    https://covid19.who.int/region/euro/country/si

    A Slowenia byla podobno bardzo podobnie do nas zaszczepiona.

    Cuda na tych covidowych statystykach wychodzą - co kraj, to inny
    trend.

    J.

  • 695. Data: 2022-01-28 17:43:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2022 o 08:14, cef pisze:

    > Ja bez badań gołym okiem widzę, że ze znanych mi osób większość
    > jest zaszczepiona 3 dawką i znam tylko jedną osobę spośród nich, która
    > się zakaziła.

    No i cieszę się twoim szczęściem. Ale dane mówią, że "zaszczepieni pełną
    dawką" chorują równie często co nieszczepy, więc...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 696. Data: 2022-01-28 18:23:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 17:06, J.F pisze:

    > A ja mam kolege.

    Fajnie, że masz kolegę.

    I jeszcze masz to:
    https://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zdrowie-p
    sychiczne/natlok-mysli-objaw-min-nerwicy-i-nadczynno
    sci-tarczycy-przyczyny-aa-qpMk-Gxgs-36bM.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 697. Data: 2022-01-28 19:19:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 17:43, Shrek pisze:

    > No i cieszę się twoim szczęściem. Ale dane mówią, że "zaszczepieni pełną
    > dawką" chorują równie często co nieszczepy, więc...

    ...więc pokaż te dane.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 698. Data: 2022-01-28 19:56:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-28 o 18:23, Kviat pisze:

> [...]
    sychiczne/natlok-mysli-objaw-min-nerwicy-i-nadczynno
    sci-tarczycy-przyczyny-aa-qpMk-Gxgs-36bM.html

    Dla Ciebie ta strona jest napisana.
    Szczególnie ten tekst:
    "Chodzi o to, że te terapie muszą być odpowiednio dobrany mlekiem, muszą
    być odpowiednio długie, ten lek ma być w takiej dawce, która powinna
    okazać się skuteczna."
    https://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zdrowie-p
    sychiczne/dr-murawiec-1-3-osob-nadal-pozostaje-poza-
    mozliwosciami-pomocy-aa-jLXR-1aSv-fysN.html

    --
    animka

  • 699. Data: 2022-01-28 19:58:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-28 o 19:19, Kviat pisze:

    > ...więc pokaż te dane.

    Na wielu stronach internetowych znajdziesz. Cierpisz na jakąś niemoc?

    --
    animka

  • 700. Data: 2022-01-28 23:25:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-28, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > To na pewno ma znaczenie, ale przynajmniej w UE powinno być w miarę
    > rzetelnie, choć z drugiej strony tacy Grecy fałszowali dane o długu, żeby
    > wejść do strefy euro.

    Trochę się obawiam, że nawet w EU w sporej częsci krajów ilość
    przypadków wynika z ilości przeprowadzanych testów przy czym
    nieprzetestowanych zmarłych nie wiem czy się na cokolwiek testuje.

    --
    Marcin