    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Tue, 11 Jan 2022 08:43:17 +0100 (CET)
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <srd5au$7rk$1@gioia.aioe.org>
    <61da910e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <srelqe$4gl$1@gioia.aioe.org>
    <srgs44$ul8$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <srh9d3$1thr$1@gioia.aioe.org> <srh9uu$7hh$1@gioia.aioe.org>
    <srhrfd$1too$1@gioia.aioe.org> <srja2g$ant$1@gioia.aioe.org>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:
    > W dniu 10.01.2022 o 18:47, Kviat napisał:
    [...]
    > proste - przechorowałem - więc szczepienie nie da mi lepszej ochrony.

    *Może* jest inaczej ale jest bardzo sensowna i nachalnie narzucająca się
    hipoteza zero. Widziałem jakie "doniesienia merdialne" że szczepienie po
    przebyciu ma (niby) coś+ dawać ale jakoś to nie było donoszone w
    wersjach które czytałem w sposób budzący duże zaufanie.

    To co ujebało moje zaufanie do szczepionek to możliwość zwrotu kosztów
    badania na przebycie kowid przed zaszczepieniem. Płacisz za badanie ale
    dostajesz zwrot (prawie całych) kosztów jak wyjdzie że przechorowałeś
    albo zaczniesz się szczepić (a potem skończysz) w tygodnie po otrzymaniu
    wyniku. U mnie masowe++ wmuszanie "bardzo nowych szczepionek" choćby
    nawet ozdrowieńcom *MUSI* "budzić poważne wątpliwości" i wzbudziło
    *bardzo* trwałe,

    --
    A. Filip