  • 1. Data: 2022-01-04 00:38:41
    Temat: WARSZAWSKI konserwator zabytków krytykuje decyzję Wysokiego Sądu o 3 miesiącach ARESZTU [dewastacja zabytku/kościoła]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.se.pl/warszawa/warszawa-pomazal-elewacje
    -zabytkowego-kosciola-trafil-do-aresztu-aa-2ofc-QtCZ
    -g7rj.html
> [...]
    > konserwator zabytków oburzony decyzją sądu
    > ; 2022-01-03
    >
    > [...] Stołeczny konserwator zabytków Michał Krasucki nie kryje swojego
    > oburzenia decyzją sądu. "Za każdym razem liczę na to, że winni - po
    > procesie, a potem w drodze wyroku sądowego - odpowiedzą za swoje
    > czyny. Że rozważona zostanie nie tylko skala zniszczeń, ale też
    > szkodliwość społeczna ich działań. I doceniam sytuacje, gdy policja,
    > albo prokuratura faktycznie podejmują czynności. Ale 3 miesiące
    > aresztu?! Serio?! Bez procesu i wyroku?!" - napisał na Facebooku. [...]

    Aż mi wstyd się z tym człowiekiem znacząco zgodzić w sprawie aresztu
    dla tego podejrzanego. 2 tygodnie aresztu mógłbym zrozumieć dla
    "usprawnienia śledztwa". Dla mnie 3 miesiące wyglądają najbardziej na
    ciułanie odsiedzianego aresztu dla zagwarantowanie wyroku który go
    pokryje, patrz "podpalacz" z Marszu Niepodległości 2020.

    --
    A. Filip