  • 61. Data: 2012-01-22 19:07:41
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    John Kołalsky napisa?(a):

    [...]

    > Bo jedzie szybciej niż Ty ? -> ROTFL

    Nie dlatego, że jedzie szybciej niż ja tylko dlatego, że moim zdaniem
    stwarza zagrożenie i utrudnia innym jazdę. Przypominam, że mówimy o
    drodze w mieście, na której jest duży ruch, auta co chwilę włączają się
    tam do ruchu, zmieniają pas jazdy aby zjechać z drogi etc. Dodam
    jeszcze, że tam i tak zwyczajowa prędkość z którą prawie wszyscy jeżdzą
    i tak jest wyższa o ok 20km od tej dopuszczalnej.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 62. Data: 2012-01-23 08:24:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-22 10:10, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > A Ty rozumiesz, że jak na skrzyżowaniu nikogo nie ma to nie ma i już ?

    Wiesz matka kolegi zginęła, a ojciec ledwo przeżył, bo jednemu kierowcy
    tira tez się zakaz wyprzedzania i ograniczenie do 40 km/h wydawało
    idiotyzmem, a że drogo akurat ma w tym miejscu 2 ostre zakręty z czego
    jeden ma ograniczoną widoczność, jest wąska (że o wyjeździe ze szpitala
    za jednym z tych zakrętów nie wspomnę) nie dało do myślenia "mistrzowi
    kierownicy"... Jeśli chodzi o teorie z korzystania z tego co nam daje
    cywilizacja, to tak, nieuporządkowane może być, gdy korzysta z tego
    garstka osób, gdy korzysta więcej zaczyna byc niebezpieczne i trzeba to
    uporządkować. Wiesz w domu nie musze miec włączonego na stałe
    antywirusa, mniej więcej raz na pół roku robię kontrolę dla spokojności
    sumienia, fw wystarcza, oraz odseparowanie sieci, natomiast w pracy nie
    wyobrażam sobie pracy bez dobrego antywirusa i już kilkukrotnie
    uratowało to dane na komputerze - z tego prostego powodu, ze w sieci
    jest zbyt dużo osób nie świadomie posiadających wirusy.
    Nieprzestrzeganie reguł w społeczeństwie właśnie niesie
    niebezpieczeństwo, dla Ciebie jak i dla innych. Co najwyżej warto zadbać
    o to, aby reguły były wprowadzane rozsądnie i tak - wiem, że jest wiele
    ograniczeń wprowadzanych bez sensu oraz, ale tu raczej trzeba naciskać
    na tych prowadzających te ograniczenia, a nie tych wymuszających ich
    egzekwowanie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 63. Data: 2012-01-23 08:36:21
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4f1d194f$0$26708

> [...]
    > naciskać na tych prowadzających te ograniczenia, a nie tych wymuszających

    Skomentuję to bardzo nieetykietowo "Zgadzam się w 100%" ;-)

    N.

  • 64. Data: 2012-01-23 15:12:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

> [...]
    > jeszcze, że tam i tak zwyczajowa prędkość z którą prawie wszyscy jeżdzą
    > i tak jest wyższa o ok 20km od tej dopuszczalnej.

    A Ty np jak du.a jedziesz i utrudniasz jazdę innym to też będziemy Cię
    zgłaszać ?

  • 65. Data: 2012-01-23 15:34:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Wiesz matka kolegi zginęła, a ojciec ledwo przeżył, bo jednemu kierowcy
    > tira tez się zakaz wyprzedzania i ograniczenie do 40 km/h wydawało

    Jaki to ma związek wjeżdżaniem na puste skrzyżowanie ?

    > a że drogo akurat ma w tym miejscu 2 ostre zakręty z czego jeden ma
    > ograniczoną widoczność, jest wąska (że o wyjeździe ze szpitala za jednym z
    > tych zakrętów nie wspomnę) nie dało do myślenia "mistrzowi kierownicy"...

    Czy to znaczy, że należy postawić na tym zakręcie czerwone światło gdyż
    rozwiąże ono problem ?

    > Jeśli chodzi o teorie z korzystania z tego co nam daje cywilizacja, to
    > tak, nieuporządkowane może być, gdy korzysta z tego garstka osób, gdy
    > korzysta więcej zaczyna byc niebezpieczne i trzeba to uporządkować.

    Szlabany wprowadzić ? Ale to chyba dla tych co nie umieją się poruszać
    sprawnie.

> [...]
    > dobrego antywirusa i już kilkukrotnie uratowało to dane na komputerze - z
    > tego prostego powodu, ze w sieci jest zbyt dużo osób nie świadomie

    Jeśli w pracy potrzebujesz antywirusa to dowodzi, że jako profesjonalista
    dopuszczasz się ryzykownych zachowań w kwestii profilaktyki.

    > Nieprzestrzeganie reguł w społeczeństwie właśnie niesie niebezpieczeństwo,
    > dla Ciebie jak i dla innych.

    Znaczy w domu przestrzegasz reguł a w pracy już nie musisz ? Podkręć jasność
    wypowiedzi.

> [...]
    > raczej trzeba naciskać na tych prowadzających te ograniczenia, a nie tych

    Ale jedzie coś czy nie jedzie ? Bo jak nie ma to można bezpiecznie przejść
    czy przejechać. O czym tu gadać ?!

  • 66. Data: 2012-01-23 15:43:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 16:34, John Kołalsky pisze:

    > Jeśli w pracy potrzebujesz antywirusa to dowodzi, że jako
    > profesjonalista dopuszczasz się ryzykownych zachowań w kwestii
    > profilaktyki.

    Raczej Twoja wiedza jest na tyle mała iz nie obejmuje tego, co moze stać
    się w sieci w której działa więcej niż kilkanaście komputerów, z czego
    część jest obsługiwana przez osoby nieświadome zagrożeń.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 67. Data: 2012-01-23 16:23:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    John Kołalsky napisa?(a):

    [...]

    > A Ty np jak du.a jedziesz i utrudniasz jazdę innym to też będziemy Cię
    > zgłaszać ?

    A dlaczego nie?

    j.

  • 68. Data: 2012-01-23 16:27:58
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 17:23, januszek pisze:
    > John Kołalsky napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > A dlaczego nie?
    >
    > j.

    Bo nie ma § na zbyt wolną jazdę.

    Cały system jest ustawiony pod najgorszą, najgłupszą cipę, która za
    zrobienie laski egzaminatorowi jest w stanie uzyskać PJ. Nixie jest
    dobrym przykładem. W związku z tym wszystkie oznakowania, przepisy i
    zasady ruchu muszą być ustawione tak, aby taka najgłupsza cipa nie
    zrobiła sobie krzywdy, jeśli wyruszy w trasę spod domu do supermarketu
    zostawiwszy rozum pod łóżkiem.

    Demokracja, panie.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 69. Data: 2012-01-23 17:00:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-23 17:27:58 +0100, sqlwiel <j...@g...com> said:

    > Bo nie ma § na zbyt wolną jazdę.

    Oczywiście, że jest.

    (chyba że nie ma w znaczeniu: nie ma dosłownie tak brzmiącego przepisu,
    wtedy masz rację, jest tylko przepis o powożeniu z prędkością
    utrudniającą jazdę innym...)

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2012-01-23 18:18:23
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-23 17:27, sqlwiel pisze:

    > Cały system jest ustawiony pod najgorszą, najgłupszą cipę, która za
    > zrobienie laski egzaminatorowi jest w stanie uzyskać PJ.

    No popatrz. Widzę, że znasz to z autopsji.
    Ale szczegółów może zaoszczędź, bo niektórzy są świeżo po obiedzie.

> [...]
    > zasady ruchu muszą być ustawione tak, aby taka najgłupsza cipa nie
    > zrobiła sobie krzywdy, jeśli wyruszy w trasę spod domu do supermarketu

    Przepisy są niestety głównie po to, żeby takie barany jak Ty czy koleś z
    TIRa nie zrobiły krzywdy_innym_ normalnym ludziom. Właśnie gdyby nie
    było takiego palanctwa, jakie prezentujesz, nie trzeba byłoby wprowadzać
    większości zakazów czy reguł.
    Ale co ja ci będę tłumaczyć, jak ty matołku nie jesteś w stanie nawet
    poprawnie odczytać cudzego nicka.

    N.