  • 91. Data: 2012-01-25 09:58:11
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 17:27:58 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Bo nie ma § na zbyt wolną jazdę.

    Doprawdy?
    A myślałem że jesteś bardziej "oczytany", a ty tylko pianę bijesz :)

  • 92. Data: 2012-01-25 12:06:39
    Temat: Re: Przepisy RD (i inne) b: Re: abonament RTV
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 13:35:29 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Dalej - urzędnicy dbając o nasze bezpieczeństwo ustalają przepisy ruchu
    > drogowego.

    Doprawdy?
    Urzędnicy?

    > Ale ci kochani urzędnicy idą dalej. Na jakiejś drodze stawiają
    > ograniczenie do 70km/h.

    Czegoś ty się nażarł że masz taką fazę?
    Jeszcze nie widziałem by URZĘDNIK "stawiał znaki" (prócz kaligrafowania) :)

    > Tzn. urzędnik bierze pod lupę [...]
    > Urzędnikowi zwisa, że jego ograniczenie [...]
    > Dlatego tępię demokrację. I urzędników.

    ty faktycznie nie wiesz KIM jest ani co ROBI URZĘDNIK....
    to tak jak mój znajomy, który dochodzi pod "70" - on nawet pracownika banku
    nazywa "urzędnikiem" :))))))
    Z tym że ja mu to wytłumaczyłem i on teraz już tylko z przekąsem mówi
    "urzędnik" :)
    Ale tobie nie miał kto wyjaśnić pojęcia "urzędnik"... współczuję :))

  • 93. Data: 2012-01-25 18:56:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > --
    >
    > Może obaj jesteście zbyt głupi na zostanie urzędnikiem?

    Puknij się w główkę.