  • 51. Data: 2012-01-22 13:26:03
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]
    > Obu Wam totalnie popitoliła się szybka, ale przepisowa (!) jazda z brawurą
    > i szarżowaniem. Między innymi "dzięki" takim "sprawnym" jak Wy, na drogach
    > codziennie giną niewinni ludzie. Bo uważacie się za bogów panujących nad
    > całą rzeczywistością. Bo nie rozumiecie pojęć "stwarzanie ryzyka",
    > "narażanie na niebezpieczeństwo". To jest domena 3-5 latków, ale nie
    > powinno już dotyczyć dorosłych facetów. Niestety, z przykrością
    > konstatuję, że dotyczy, bo wielu z nich etap rozwoju umysłowego kończy
    > właśnie na 3-5 latach, a potem już tylko rośnie :/

    Ale Ty głupia jesteś :-)

  • 52. Data: 2012-01-22 13:27:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Dżisss, facet, co Ty palisz?

    Nie wolno palić ?

    > Kto Ci dał przepustkę do ludzi?

    Getto jakieś organizujesz ?

  • 53. Data: 2012-01-22 13:32:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > A potem się taki zrozpaczony idiota tłumaczy, że "tam naprawdę nikogo nie
    > było, ja naprawdę nie wiem, skąd on się tam wziął, no naprawdę".
    > Lubisz ryzyko? OK, ale baw się we własnym domu, nie narażaj innych.

    Ja Ci powiem jak jest. Jesteś za tępa by zrozumieć zasady pierwszeństwa,
    więc świateł potrzebujesz.

  • 54. Data: 2012-01-22 13:34:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Wiem, ale nie jestem w stanie Ci pomóc.

    Chcesz powiedzieć, że chciałaś nam tutaj pomagać ? ROTFL

  • 55. Data: 2012-01-22 14:14:07
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-22 14:26, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Ale Ty głupia jesteś :-)

    Mam identyczne zdanie co do Ciebie :)
    Zatem - posługując się Twoją logiką - w końcu doszliśmy do konsensusu w
    tej dyskusji :)

    N.

  • 56. Data: 2012-01-22 14:20:52
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-22 14:34, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że chciałaś nam tutaj pomagać ? ROTFL

    Nie, nie chcę tego powiedzieć.
    Znów wnioskujesz jak Małgosia Foremniak.
    Skąd Ty się wyrwałeś chłopie??

    N.

  • 57. Data: 2012-01-22 14:22:11
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-22 14:32, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Ja Ci powiem jak jest. Jesteś za tępa by zrozumieć zasady pierwszeństwa,
    > więc świateł potrzebujesz.

    OMFG

    N.
    Zdezynfekowałeś już wszystkie żarówki?

  • 58. Data: 2012-01-22 16:48:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > OMFG

    <błysk ciupagi o pusty czerep>

  • 59. Data: 2012-01-22 17:54:03
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-22 17:48, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > <błysk ciupagi o pusty czerep>

    Daj spokój... Nie warto. Szkoda tępić ciupagę ;) o tak twardy czerep.

    To jest faktycznie arcygłupia cipa.
    Próbowałem z nią dyskutować tylko "dla dobra gawiedzi", by nie gadać "do
    ściany" i w nadziei, że odrobina motłochu posłucha i coś zrozumie.
    Niestety, takie poglądy wyznaje 80% naszego pożal się Boże
    "społeczeństwa". Czasami myślę, że nie warto tego motłochu edukować, a
    lepiej podpiąć się do brony, którą ciągną i jeszcze stanąć na niej.
    Skoro Pan Bóg im rozum odebrał, to najwyraźniej miał w tym jakiś cel.
    Widocznie rola osła została im przypisana, przeznaczona, bo innej roli
    nie podołają. Tylko jakoś mi resztka przyzwoitości nie pozwala... Trzeba
    to w sobie wyplenić.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 60. Data: 2012-01-22 18:33:32
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-22 18:54, sqlwiel pisze:

    > Próbowałem z nią dyskutować

    Dyskutować? Chłopie nie pochlebiaj sobie.
    Ani razu nie odniosłeś się do żadnego z moich argumentów w sposób
    logiczny, tylko non-stop wymyślasz swoje debilizmy. Najwyraźniej nie
    rozumiesz, "o czym się do ciebie rozmawia" ale na to już nic nie poradzę.
    Życzę Ci jedynie, żebyś kiedyś trafił w życiu na tego palanta, jak Ty
    sam i gorzko za to zapłacił. Na takiego, co to też na bani jechał,
    bardzo ostrożnie, bardzo spokojnie, ale mu się (fuck-fuck-fuck!) nóżka
    omskła, chociaż nigdy wcześniej to się nie zdarzyło.
    Może, jak Ci dzieciak po takiej przygodzie wyląduje na OIOMie bez
    większych szans na przeżycie, załapiesz co nieco i spuścisz z tonu.
    Bo na razie pajacu bujasz w obłokach.

    > Niestety, takie poglądy wyznaje 80% naszego pożal się Boże
    > "społeczeństwa".

    Nie, 80% społeczeństwa to takie właśnie niedojrzałe chujki jak Ty, ze
    sterydowym mózgiem i intelygencją gimnazjalisty.

    Idź się dziecko pobaw ze swoimi kotami.

    N.