  • 71. Data: 2006-06-24 11:28:09
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    news:e7j6r0$so2$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozjechać gościa i niech ma do siebie pretensje.

    To co napisałeś jest tak głupie, że nawet nie wiem co napisać ;)

  • 72. Data: 2006-06-24 11:33:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Twoje porównanie jest tak głupie, że nawet nie wiem co napisać ;)

    To napiszę prosto, bez żadnych figur.
    Pijany rowerzysta na drodze może spowodować takie samo nieszczęście jak
    pijany kierowca tira i dlatego nie zgadzam się z twoją opinią, że tego
    pierwszego należy traktować mniej surowo.

  • 73. Data: 2006-06-24 11:46:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

> [...]
    > pijany kierowca tira i dlatego nie zgadzam się z twoją opinią, że tego
    > pierwszego należy traktować mniej surowo.

    Tylko że prawdopodobieństwo tego że pijany rowerzysta spowoduje takie
    same niebezpieczeństwo jak pijany kierowca tira jest jak 1:100000 (tak w
    zaokrągleniu ;)). Czyli nie warto produkować przepisów karnych dla
    sytuacji naprawdę wyjątkowych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 74. Data: 2006-06-24 12:31:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Tylko że prawdopodobieństwo tego że pijany rowerzysta spowoduje takie
    > same niebezpieczeństwo jak pijany kierowca tira jest jak 1:100000
    > (tak w zaokrągleniu ;)).

    Nie za dużo tych zer?
    A jeszcze uwzględnij, że rowerzystów jest, powiedzmy, 1000 razy więcej i
    że wśród nich jest znacznie więcej pijaków niż wśród tirowców i już ryzyko
    jest porównywalne.
    Myślę, że zagrożenie stwarzają spore a jeśli w statystyce wypadków tego
    nie widać ty wyłącznie dzięki refleksowi innych kierowców.

    > Czyli nie warto produkować przepisów karnych dla
    > sytuacji naprawdę wyjątkowych.

    Skoro nie warto to niech zostanie tak jak jest, że pijany _kierujący_
    popełnia przestępstwo bez względu na to czym kieruje.

  • 75. Data: 2006-06-24 13:22:54
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Tylko że prawdopodobieństwo tego że pijany rowerzysta spowoduje takie
    > same niebezpieczeństwo jak pijany kierowca tira jest jak 1:100000 (tak w
    > zaokrągleniu ;)).

    jest dokładnie takie samo.

  • 76. Data: 2006-06-24 13:24:34
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Rozjechać gościa i niech ma do siebie pretensje.

    I niestety w większości przypadków tak się dzieje.
    Bo zanim go w nocy zobaczysz, to on już jest dawno pod twoim samochodem,
    albo ty leżysz w rowie.

  • 77. Data: 2006-06-24 13:24:58
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Johnson wrote:

    > Przemek R. napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, przeklęte kłamstwa i statystyki -
    > Benjamin Disraeli
    >
    > I ja się z tym w pełni zgadzam.

    lies, damn lies, and statistics

    to akurat Mark Twain

  • 78. Data: 2006-06-24 13:26:14
    Od: zbro <d...@o...pl>

    witek wrote:

    > I niestety w większości przypadków tak się dzieje.
    > Bo zanim go w nocy zobaczysz, to on już jest dawno pod twoim samochodem,
    > albo ty leżysz w rowie.

    No popatrz, nie da sie jechac w taki sposob zeby zatrzymac pojazd, albo
    uniknac przeszkode?

  • 79. Data: 2006-06-24 13:57:23
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Alek wrote:

> [...]
    > Myślę, że zagrożenie stwarzają spore a jeśli w statystyce wypadków tego
    > nie widać ty wyłącznie dzięki refleksowi innych kierowców.

    tylko ze malo ktory kierowca tira jest jego wlascicielem. Co najwyzej
    ciagnika, a nie naczepy. W tegj drugiej grupie posiadaczy pojazdow jest
    znacznie wiecej.

    > Skoro nie warto to niech zostanie tak jak jest, że pijany _kierujący_
    > popełnia przestępstwo bez względu na to czym kieruje.

    I niech zostanie na tym, ze na kazdej stacji bezynowej mozna zatankowac
    do baku i do zoladka jednoczesnie.

  • 80. Data: 2006-06-24 15:05:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zbro napisał(a):