  • 81. Data: 2006-06-24 15:07:33
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Nie za dużo tych zer?

    To było tak na oko :)

    > A jeszcze uwzględnij, że rowerzystów jest, powiedzmy, 1000 razy więcej i
    > że wśród nich jest znacznie więcej pijaków niż wśród tirowców i już ryzyko
    > jest porównywalne.

    Nie jest porównywalne. Rowerzystów jest może i więcej, ale sytuacje gdy
    są oni niebezpieczni dla innych są znikome. A każdy pijany tirowiec to
    tragedia.

    Widzę że nie zrozumiałeś.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 82. Data: 2006-06-24 15:08:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > jest dokładnie takie samo.

    A ja twierdze że nie. I co mi zrobisz ? :)

  • 83. Data: 2006-06-24 15:26:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ja za internetem:
    > http://www.esklep.pl/ksiazka.php?produkt_id=574&Afor
    yzmy_swiata___Illg_Tomasz

    nie poznales kolegi? On wie przecierz wszystko najlepiej bo nie
    studiowal w Szczytnie :-)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 84. Data: 2006-06-24 15:40:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A ja twierdze że nie. I co mi zrobisz ? :)

    A poza tym pomyśl:
    Wariant A 1000 pijanych tirowców powoduje wypadki TIR-em.
    Wariant B 1000 pijanych rowerzytsów powoduje wypadki rowerem.

    Czy szkody osobowe i materialne (zwłaszcza wśród osób 3-ch) będą takie
    same w obydwu wariantach?
    Jeśli twierdzisz że takie same to tylko świadczy o tobie.

  • 85. Data: 2006-06-24 16:45:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Naprawdę uważasz, że ludzie żyją według kodeksu karnego i nie mają żadnych
    > innych zasad ani motywacji?

    Na pewno tak uważa nasz minister Z. Dla niego kk to najważniejsze i w
    zasadzie jedyne prawo.

  • 86. Data: 2006-06-24 16:49:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No bo idąc tym tokiem rozumowania sąd powinien orzekać
    > przepadek tapczanu, na którym sprawca zgwałcił ofiarę,

    Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie. Minister jeszcze na to nie wpadł.

    > czy zgoła budynku, w którym do tego doszło.

    Budynku nie można potraktować jako "narzędzia" bo to nieruchomość.
    Pojęcie narzędzia dotyczy jednak rzeczy ruchomych.

  • 87. Data: 2006-06-24 16:52:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > I niestety w większości przypadków tak się dzieje.

    No i dobrze. W części przypadków zapobiegnie to rozmnożeniu się takiego
    osobnika i zmniejszy się przez to poziom głupoty w społeczeństwie
    (aktualnie i w przyszłości).
    Tak dobór naturalny :)

    > Bo zanim go w nocy zobaczysz, to on już jest dawno pod twoim samochodem,
    > albo ty leżysz w rowie.

    Trochę nielogiczne. Jak go nie zobaczę to czemu miałbym leżeć w rowie?
    Jak go nie zobaczę to nie będę robił żądnych uników.

  • 88. Data: 2006-06-24 17:51:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Wariant B 1000 pijanych rowerzytsów powoduje wypadki rowerem.
    >
    > Czy szkody osobowe i materialne (zwłaszcza wśród osób 3-ch) będą takie

    Pijany rowerzysta nie powoduje wypadku tylko w taki sposób, że najeżdża na
    coś lub kogoś. Czasem wyjedzie z podporządkowanej albo szeroko się zatoczy
    czym zmusi innych do gwałtownej reakcji (np. zjazd na przeciwny pas) i
    jeżeli trafi na tira to skutek taki sam jakby to tirowiec był pijany. A
    pijany rowerzysta jedzie dalej cały o wesół...

  • 89. Data: 2006-06-24 18:11:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

> [...]
    > jeżeli trafi na tira to skutek taki sam jakby to tirowiec był pijany. A
    > pijany rowerzysta jedzie dalej cały o wesół...

    Przecież to nie jest odpowiedź. Mój wariant B uwzględnia wszystkie
    wypadki spowodowane przez rowerzystę.
    Nadal twierdze że są oni bez porównania mniej groźni niż kierowcy
    pojazdów samochodowych, nawet osobowych.

  • 90. Data: 2006-06-24 18:45:02
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    zbro wrote:

    > No popatrz, nie da sie jechac w taki sposob zeby zatrzymac pojazd, albo
    > uniknac przeszkode?

    Uniknąć nieoświetlonej przeszkody jadącej zygzakiej po jezdni w środku
    nocy? Czasami się zdarza.