  • 1. Data: 2006-06-22 07:24:32
    Temat: Prowadzenie DG w lokalu, do którego mam własnościowe prawo do lokalu spółdzielczego
    Od: "Styples" <s...@i...pl>

    Witam,
    Zakładając działalność gospodarczą w Urzędzie skarbowy konieczne
    jest przedstawienie dokumentów potwierdzających uprawnienie do
    korzystania z lokalu lub nieruchomości, w którym znajduje się
    siedziba firmy oraz prowadzona działalność gospodarcza.
    DG będę prowadził w mieszkaniu, do którego mam własnościowe prawo
    do lokalu spółdzielczego i pytanie jakie dokumenty powinienem
    przedstawić w US aby potwierdzić takie prawo?

  • 2. Data: 2006-06-24 22:15:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 22 Jun 2006 00:24:32 -0700, Styples napisał(a):

> [...]
    > do lokalu spółdzielczego i pytanie jakie dokumenty powinienem
    > przedstawić w US aby potwierdzić takie prawo?

    Zapytaj w US co oni chcą zobaczyć i wtedy idź do biura spółdzielni, ale
    najprawdopodobniej wystarczy zaświadczenie że ty posiadasz spóldzielcze
    własnościowe prawo do lokalu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net