  • 1. Data: 2006-06-22 09:06:41
    Temat: umorzenie postępowania konsekwencje
    Od: "Grzes_P" <g...@w...pl>

    Witam

    Zostałem uznany winnym kradzieży energii elektrycznej. Sąd wydał wyrok:
    warunkowe umorzenie postępowania na okres próby 2 lat + koszty postępowania
    sądowego 250 zł + świadczenie pieniężne na rzecz fundacji X na kwotę 1000zł
    . Po wyroku otrzymałem z sądu dwa pisma. Pierwsze wzywające do uiszczenia
    kwoty 250 zł w terminie 30 dni. Drugie to informacja o tym że mam wpłacić
    1000zł za rzecz fundacji - nie podano terminu.
    Jaki mam czas na wpłacenie tego 1000zł?

    Dodatkowo chciałem zapytać czy w rozumieniu prawa jestem osobą karaną czy
    nie? Słyszałem że jeśli jest umorzenie postepowania to ta osoba nie jest
    karana. Jaki jest zapis w Kajowym Rejestrze Karnym?

    Dziękuję za odpowiedź.