  • 1. Data: 2006-06-22 08:34:32
    Temat: zajęcie wypłaty przez ZUS
    Od: Mis <x...@g...pl>

    Witajcie !
    Sytuacja jest taka : Kilka lat temu pobieralem rente rodzinna po smierci
    ojca. Przez jakis czas pobieralem ja, nie bedac juz w szkole...wiem,
    nieprawnie. Teraz, po kilku latach ZUS przypomnial sobie o mnie i wyslal do
    mojego pracoadcy list, ze moja wyplate maja przelewac tu i tam (kwota
    zaleglosci siega kilkunatu tysiecy ;(.
    Teraz pytania:
    - Przy umowie na najnizsza krajowa na pelny etat - ile moga mi potracac?
    - Jak juz beda potracac/lub nie jak wyglada sprawa z przedawnieniem ? (Czy
    to sie jakos odnawia jak sciagaja czy jak ? )
    - Na poczatku tego roku sie ozenilem - czy maja mozliwosc wejsc na zarobki
    zony ? Czy podpisanie teraz intercyzy cos zmieni ?
    - Jak wyglada sprawa jak teraz się zwonię z firmy ?

    Bardzo prosze o pilna, tresciwa odpowiedz.
    Dzieki serdeczne,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-22 09:16:07
    Temat: Re: zajęcie wypłaty przez ZUS
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    In pl.soc.prawo you wrote:

    >Bardzo prosze o pilna, tresciwa odpowiedz.

    Zapłać grzecznie.

    berberek

  • 3. Data: 2006-06-22 10:23:02
    Od: Mis <x...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jun 2006 11:16:07 +0200, Maciej Lankowski napisał(a):

    > Zapłać grzecznie.
    >

    > berberek

    Strasznie dziekuje. Poprosze o inne wypowiedzi.
    M.

  • 4. Data: 2006-06-22 10:23:38
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał

    > Zapłać grzecznie.

    Obawiam sie, ze tak mocno rozwinietej i wyczerpujacej
    odpowiedz nawet nie oczekiwal!

    Neko

  • 5. Data: 2006-06-23 08:18:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mis napisał(a):
    > Strasznie dziekuje. Poprosze o inne wypowiedzi.

    Kradłeś i szukasz rady jak nie zwrócić tego co ukradłeś, więc czego się
    spodziewasz?

    KG

  • 6. Data: 2006-06-23 09:31:42
    Od: Mis <x...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 10:18:16 +0200, kam napisał(a):

    > Kradłeś i szukasz rady jak nie zwrócić tego co ukradłeś, więc czego się
    > spodziewasz?
    >
    > KG

    Nie prosze o rozlicznie grzechow mojej mlodosci tylko o odpowiedz na
    nurtujace mnie pytania - jesli nie masz w tym temacie nic madrego do
    powiedzenia - nie odzywaj sie wcale...
    M.

  • 7. Data: 2006-06-23 11:13:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 23 Jun 2006 11:31:42 +0200,
    Mis <x...@g...pl> screamed:

    > Nie prosze o rozlicznie grzechow mojej mlodosci tylko o odpowiedz na
    > nurtujace mnie pytania - jesli nie masz w tym temacie nic madrego do
    > powiedzenia - nie odzywaj sie wcale...

    Dostałeś już odpowiedź. Podziękuj jeszcze raz równie strasznie, podkul
    ogon i doroślij/spd.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 13:12:58 user up 11016 days, 1:07, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A)bort, R)etry, I)nfluence with large hammer.