  • 61. Data: 2006-06-23 20:36:14
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > a co jak dokonaja chlosty na kims kto nic nie zrobil?

    No przecież najpierw jest proces i udowodnienie winy.
    A jeśliby doszło do skazania osoby niewinnej to i tak niemal każda inna
    kara także jest nieodwracalna.

  • 62. Data: 2006-06-23 20:48:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > No przecież najpierw jest proces i udowodnienie winy.

    dosc czesto sie zdarzaja pomylki, to takze trezba wziac pod uwage przy
    takich pomyslach jak i przy dyskusji o karze smierci.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 63. Data: 2006-06-23 21:52:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:

    > Jest taka kara: chłosta. Najlepiej publiczna.
    > Niestety prawo nie przewiduje :(

    Też w sumie nie. Wychłostany wróci sfrustrowany do domu i pierwsze co,
    to wp... domownikom.

  • 64. Data: 2006-06-23 22:41:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e7hnrk$30n$1@inews.gazeta.pl...

    > Też w sumie nie. Wychłostany wróci sfrustrowany do domu i pierwsze co,
    > to wp... domownikom.

    Ale to już nie jest bezpośredni skutek wymierzonej kary.

  • 65. Data: 2006-06-24 00:13:04
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Przemek R. wrote:

    > durne porownanie samochod stwarza realne niebezpiecznetswo jezlei
    > kierowca jest pijany rower nie .

    Pijany rowerzysta na drodze, szególnie po za miastem, bez oświetlenia,
    jadący wężykiem stwarza jeszcze większe zagrożenie niż pijany kierowca.

  • 66. Data: 2006-06-24 00:14:19
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Też w sumie nie. Wychłostany wróci sfrustrowany do domu i pierwsze co,
    > to wp... domownikom.

    Jak mu zabiorą samochód to reszta niech nawet do domu nie wraca.

  • 67. Data: 2006-06-24 08:17:47
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Pijany rowerzysta na drodze, szególnie po za miastem, bez oświetlenia,
    > jadący wężykiem stwarza jeszcze większe zagrożenie niż pijany kierowca.

    a dla kogo poza sobą?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 68. Data: 2006-06-24 09:22:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > a dla kogo poza sobą?

    Samochód jadący z prędkością 90 km/h uderzywszy w ruchomą przeszkodę o
    masie np. 70 kg zostanie poważnie uszkodzony a jego pasażerowie mogą
    zostać ciężko ranni.
    Próba ominięcia takiego cichociemnego, który staje się widoczny dopiero z
    małej odległości może z kolei spowodować zjazd do rowu lub na drzewo lub
    na jadacy z przeciwka pojazd. Tak chyba zginął Marek Kotański.

  • 69. Data: 2006-06-24 11:11:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > A zabójstwo narzędziem o masie mniejszej niż np. 200 g nie powinno być
    > zbrodnią tylko zwykłym przestępstwem mniejszej nomen omen wagi?

    Twoje porównanie jest tak głupie, że nawet nie wiem co napisać ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 70. Data: 2006-06-24 11:12:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Pijany rowerzysta na drodze, szególnie po za miastem, bez oświetlenia,
    > jadący wężykiem stwarza jeszcze większe zagrożenie niż pijany kierowca.

    Rozjechać gościa i niech ma do siebie pretensje.