  • 1. Data: 2006-06-22 08:12:20
    Temat: Jak podejść do dzierżawy zakładu produkcyjnego?
    Od: "Michał M" <m...@o...pl>

    Witam,

    Mam okazję wydzierżawić funkcjonujacy zakład produkcyjny i z wiązku z tym
    mam kilka pytań, mianowicie:

    - czego moge żądać od właściciela zakładu, tzn czy moge mieć wglad w jakąś
    dokumentacje finansową, techniczna zakładu.?
    - jakie dokumenty powinien udostepnic mi właściciel?
    - czy powinna byc przeprowadzona inwentura z oszacowaniem wartości
    dzierżawionego zakładu?

    Kompletnie nie wiem czego powinienem rządać, zeby potem sie nie okazało ze
    czegos nie dopatrzylem itd.
    Prosze o wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam
    Michał