  • 11. Data: 2005-04-20 19:28:14
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał napisał(a):

    > dla tych co uważają że nie ma żadnej możliwości odwołania w sprawie
    > odrzucenia wniosku o zwolnienie od kosztów sądowych uważam, że być może
    > powinni lepiej poszukać. oczywiście że sam zadaje pytanie i szukam takiego
    > rozwiązania. i wydaje się że bardziej powinno być, niż być nie powinno.

    Nie ma możliwości odwowywałnia sie przed sądem w naszej rzeczywistości.
    Ale zawsze możesz wspomnieć o tym przy sądzie ostatecznym, gdy będą ci
    pytać o miłość do bliźnich i wybaczanie, i takie tam rzeczy.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2005-04-20 19:29:12
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > rozwiązania. i wydaje się że bardziej powinno być, niż być nie powinno.

    przecież odwoływałeś się, postępowanie sądowe jest dwuinstancyjne
    stronie kasacja w sprawach karnych przysługuje od prawomocnego _wyroku_
    i to też z dużymi ograniczeniami

    KG

  • 13. Data: 2005-04-20 19:47:35
    Od: "Michał" <s...@g...pl>

    "kam" <X#k...@w...pl#X> wrote in message news:d46ads$rvc$1@news.onet.pl...

    > przecież odwoływałeś się, postępowanie sądowe jest dwuinstancyjne
    > stronie kasacja w sprawach karnych przysługuje od prawomocnego _wyroku_
    > i to też z dużymi ograniczeniami

    doszła instancja taka, która odpowiada wstąpeniu PL do UE, przynajmniej tak
    się może wydawać.
    rozumiem, że nie jest to droga zbyt przetarta, kasacja to niewątpliwe
    specyficzna procedura. Podałem ją dlatego, że skarga do >właściwa nazwa
    instancji europejskiej< przysługuje po wyczerpaniu drogi krajowej. Czy w tym
    przypadku konieczne jest złożenie kasacji by skorzystać z instancji
    europejskiej? [można powiedzieć że zamiast 2 instancji postępowanie jest 4
    instancyjne].

  • 14. Data: 2005-04-20 19:50:25
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Tak nisko cenisz swoj chonor chrabio? Wez pozyczke w PKO SA. Bron sie
    > godnosciom osobistom. :-P

    zanim innych zaczniesz pouczać - weź sobie słownik języka polskiego ! 3 błedy
    'ciężkiego gatunku' w dwóch zdaniach - trzeba się mocno starać - gratulacje.

  • 15. Data: 2005-04-21 04:50:48
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Pawel Kozik napisał(a):

    > zanim innych zaczniesz pouczać - weź sobie słownik języka polskiego ! 3 błedy
    > 'ciężkiego gatunku' w dwóch zdaniach - trzeba się mocno starać - gratulacje.

    Dudka nie oglądałeś czy emotki ci sie zgibiły ?

    --
    Falkenstein

  • 16. Data: 2005-04-22 15:11:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pieniacz to dobre słowo i z pewnością pasuje do wielu osób tutaj
    > dyskutujących.

    Ale oni robią to za darmo i dla przyjemności. Ty chciałbyś dupę sądowi
    zawracać za pieniądze podatników czyli nasze.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2005-04-22 15:22:21
    Od: bulla <p...@c...va>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Tak na wstępie. Zdecyduj sie komu odpowiadasz, bo w tym poście
    > komentujesz zarówno wypowiedzi moje jak i mojego przedówcy.

    ...co jest wyraznie oznaczone, skoro zauwazyles.

    > [ciach to, co mnie nie dotyczny]

    > Wyobraź sobie, ze wiem, że jest.

    Nie wiesz skoro piszesz bzdury.

    A ty potrafisz wskazać, który to

    http://straylight.law.cornell.edu/uscode/html/uscode
    28/usc_sec_28_00001915----000-.html

  • 18. Data: 2005-04-22 15:26:22
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    bulla napisał(a):
    > Otto Falkenstein wrote:
    [ciach]
    > A ty potrafisz wskazać, który to

    > http://straylight.law.cornell.edu/uscode/html/uscode
    28/usc_sec_28_00001915----000-.html

    To polska grupa dyskusyjna i dyskutujemy o polskim prawie. Wiec nie
    wyjezdzaj mi tu z USCode.

    --
    Falkenstein

  • 19. Data: 2005-04-22 15:42:55
    Od: bulla <p...@c...va>

    Otto Falkenstein wrote:

    > [ciach]

    28/usc_sec_28_00001915----000-.html

    > To polska grupa dyskusyjna i dyskutujemy o polskim prawie.

    Najlepiej jeszcze zeby na kleczkach odmawiajac litanie do swietego
    Ratzingera.

    > Wiec nie
    > wyjezdzaj mi tu z USCode.

    Pytales o konkrety, to dostales bucu lubelski.

  • 20. Data: 2005-04-22 18:03:11
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    bulla napisał(a):
> [...]
    [ciach]

    > Pytales o konkrety, to dostales bucu lubelski.

    Widze, że nie ma z kim rozmawiać. Może i doskonale znasz się na prawie
    amrerykańskim, ale polskiego prawa to ty nie znasz w ogóle. Jedyne co
    potrafisz to ublizac dyskutantom i wypisywać nonsensy na temat rzekomej
    niekonstytucyjnosci jakiegos przepisu. Jezeli nie znasz sie na polskim
    prawie to idź na grupe o prawie amerykańskim, tam na miejscu będzie
    powoływanie sie na przepisy United States Code i orzecznictwo
    amerykańskich sądów. Tu niestety kompletnie one nie pasują, a
    powoływanie się na nie tylko cie kompromituje.

    EOT

    --
    Falkenstein