  • 21. Data: 2005-04-22 22:32:02
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: hoxley <m...@y...co.uk>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Widze, że nie ma z kim rozmawiać. Może i doskonale znasz się na prawie
    > amrerykańskim, ale polskiego prawa to ty nie znasz w ogóle.

    A kto powiedzial ze ta grupa jest wylacznie dla prawnikow polskich?

    > Jedyne co
    > potrafisz to ublizac dyskutantom

    Nie dyskutantom, a tobie bucu. Liczba pojedyncza. Masz odplacone za
    pyskowki. Zdziwiony?

    > i wypisywać nonsensy na temat rzekomej
    > niekonstytucyjnosci jakiegos przepisu. Jezeli nie znasz sie na polskim
    > prawie to idź na grupe o prawie amerykańskim, tam na miejscu będzie
    > powoływanie sie na przepisy United States Code i orzecznictwo
    > amerykańskich sądów. Tu niestety kompletnie one nie pasują, a
    > powoływanie się na nie tylko cie kompromituje.

    Dostales cytat z polskiej konstytucji odnosnie prawa do wlasnosci.
    Dobrze wiesz ze wlasnosci nie mozna pozbawic wylacznie dlatego ze bank
    tak uwaza. Ale jako dyspozycyjny, samodzielnie nie potrafisz myslec.
    Ubeckie przyzwyczajenia z PRLu.

  • 22. Data: 2005-04-23 08:27:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 22 Apr 2005 20:03:11 +0200,
    Otto Falkenstein <f...@g...pl> screamed:
    > Widze, że nie ma z kim rozmawiać. Może i doskonale znasz się na prawie
    > amrerykańskim, ale polskiego prawa to ty nie znasz w ogóle.

    Pytałeś kiedyś o klienta news pod Windows z zaawansowanym filtrowaniem.
    Przetestuj Xnews (http://xnews.newsguy.com/).
    Ww kretyna odfiltrujesz spokojnie po nagłówku 'NNTP-Posting-Host'.
    Filtruj po adresach '138.89.*' i '141.153.217.*'.
    Mnie (używam innego klienta) kretyn nie wyskakuje z worka zupełnie.
    Jedynym widocznym śladem jego obecności są jego wybroczyny
    w postach osób trzecich.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 10:24:11 user up 10590 days, 22:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CCITT -- Can't Conceive Intelligent Thoughts Today

  • 23. Data: 2005-04-23 12:47:46
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Artur M. Piwko najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

> [...]
    > Mnie (używam innego klienta) kretyn nie wyskakuje z worka zupełnie.
    > Jedynym widocznym śladem jego obecności są jego wybroczyny

    niestety standardowe killfile w xnews sortuje tylko po nicku i emailu,
    a te nasz kochany kameleonik regularnie zmienia (za każdym razem jak
    siepojawia z kolejną porcją wypocin). Spróbuję znaleźć coś innego.
    Właśnie testuje xananews oraz gravity.

    --
    falkenstein
    Ordo Lumine

  • 24. Data: 2005-04-24 00:19:24
    Od: arnold <...@n...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

> [...]
    > a te nasz kochany kameleonik regularnie zmienia (za każdym razem jak
    > siepojawia z kolejną porcją wypocin). Spróbuję znaleźć coś innego.

    Co nie przeszkadza ci lubeski bucu uczestniczyc w dyskusji.

  • 25. Data: 2005-04-24 07:35:36
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 23 Apr 2005 12:47:46 +0000 (UTC),
    Otto von Falkenstein <o...@g...pl> screamed:
> [...]
    > a te nasz kochany kameleonik regularnie zmienia (za każdym razem jak
    > siepojawia z kolejną porcją wypocin). Spróbuję znaleźć coś innego.

    Na stronie napisali 'advanced filtering'. Przyznam, że nie sprawdzałem,
    a jedynie uwierzyłem autorom.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 09:34:43 user up 10591 days, 21:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CCCP:> format CCCP: /u

  • 26. Data: 2005-04-24 07:48:39
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

> [...]

    > Otto von Falkenstein <o...@g...pl> screamed:
    > >

    > Na stronie napisali 'advanced filtering'. Przyznam, że nie
    > sprawdzałem, a jedynie uwierzyłem autorom.

    to "advanced filtering" polega na tym ze moge przyznawać autorom
    jakieśtam punkty i w oparciu o te punkty filtrować.

    Jak na razie xananews mi działa. Wprawdzie nadal go sciaga, ale
    wyraźnie oznacza.

    --
    Falkenstein