  • 1. Data: 2005-04-20 09:58:16
    Temat: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: "Michał" <s...@g...pl>

    Witam

    Bardzo proszę o radę jak złożyć kasację

    Złożyłem akt oskarżenia (pomówienie). Wnosiłem o zwrot kosztów i sąd obu
    instancji odmówił, a rzeczywiście nie miałem 300 zł na opłacenie kosztów.
    Teraz otrzymałem takie zawiadomienie jak poniżej:

    "Zawiadomienie sekretariat sądu xxx zawiadamia, że akt oskarżenia p-ko xxxxx
    uznany został za bezskuteczny wobec nieuiszczenia zryczałtowanych kosztów
    postępowania."

    Nie dołączono żadnego postanowienia. Chcę złożyć kasację i nie wiem czy
    powinienem wystąpić o treść postanowienia kończącego bieg postępowania i
    uzasadnienie. Czy bezpośrednio kasacja, a jeśli kasacja to do kogo
    adresowana i w jakim terminie. Nie otrzymałem żadnego pouczenia.

    Pozdrawiam
    Michał